قیمت ساخت موشن گرافیک را چه کسی تعیین می کند؟

قیمت ساخت موشن گرافیک را چه کسی تعیین می کند؟

قیمت ساخت موشن گرافیک بستگی به عوامل و چیز های بسیاری دارد، اما در جواب سوال قیمت ساخت موشن گرافیک می توان دو پاسخ عمده داد. البته عوامل دیگری هم دخیل هستند اما از نظر نویسنده این دو بر باقی غلبه بیشتری دارند. با ما همراه باشید تا این دو پاسخ را به اطلاع شما برسانیم.

۱-نرخ پایه اعلامی از انجمن صنفی طراحان ایران

همه ساله انجمن صنفی طراحان ایران ارقامی را به عنوان پایه برای کار های طراحی اعلام می کند که موشن گرافیک هم یکی از آن ها است و ارقام اعلامی برای آن به عنوان حداقل در تعیین قیمت ساخت موشن گرافیک به کار می رود. هدف آن است که هیچ طراحی کمتر حقش نگیرد یا به اصطلاح بازار را به هم نریزد. در نرخ اعلامی سال نود و هفت، کمترین رقمی که برای بخش موشن گرافیک می توان پیدا کرد، کمی بیش از دو میلیون تومان است. بیشترین رقم پایه نیز که مربوط به یک پک کامل تلویزیونی بود رقم ۲۲ میلیون تومان را بر دوش خود می کشید. شما می توانید لیست کامل نرخ های اعلامی توسط انجمن صنفی طراحان ایران را از وب سایتشان دانلود کنید.

۲-شرکت و طراح

طراح و شرکت طراحی آخرین حرف را در تعیین قیمت ساخت موشن های گرافیکی می زنند. آنها با توجه به طول مدت موشن گرافیک، طراحی اختصاصی، صدای اشنا، کیفیت کار، روایت و بر روی ویدئوی موشن گرافیک خود قیمت می گذارند. اما اکثر آنها حداقلی را که انجمن صنفی طراحان ایران هر سال منتشر میکند، رعایت می کنند. هر چه طرف حساب شما معروف تر باشد معمولا باید هزینه بیشتری را متحمل شوید. و خب کیفیت کاری که تحویلتان داده می شودمعمولا بالاتر است. هر چند همواره می توانید به افراد ناشناس با قیمت ساخت پایین موشن گرافیک سفارش دهید و عموما کاری با کیفیت پایین تحویل بگیرید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *