آنچه ما را متفاوت می کند متمایز می کند

علم ، فن آوری ، پیشرفت: آنها برای ما سودمندی می کنند. اما اغلب ، جدید پیچیده و ناآشنا است و توضیح آن بسیار دشوار است. این ایده که ممکن است دنیا را تغییر دهد ، گاهی اوقات فقط می تواند یک خیره خالی را جلب کند. ما از جذب پیام پیچیده شما لذت می بریم و آن را با فیلم های متحرک به راحتی درک می کنیم ، و لذت بردن از آن لذت می برد. چطوری انجامش میدیم؟
شرکت انیم استار،از موفق ترین شرکت های چندرسانه ای کشور در حوزه ی تولید و ساخت انیمیشن ، تیزرهای تبلیغاتی،موشن گرافیک ، بازیسازی و جلوه های ویژه است،که با گذشت حدود ۵ سال از فعالیت خود موفق به کسب جوایز و لوح تقدیر از جشنواره های داخلی شده است.
این شرکت توانسته است با ۲۰ نیروی مستقیم و غیر مستقیم،به تعداد بالایی از سازمان های داخلی کشور و نیز کشورهای همسایه خدمات باکیفیت و درخوری را ارایه کند.این شرکت طیف وسیعی از پروژه ها و تولیدات را در حوزه ی انیمیشن سازی ، تیزرهای تبلیغاتی ، بازیسازی ، موشن گرافیک و جلوه های ویژه ارایه می کند.
انیم استار به بخش نوآوری،کیفیت کارها و خدمات پس از تحویل پروژه توجه ویژه ای دارد.هم اکنون انیم استار در دفتر زنجان و تهران با ۲۰ نیرو درحال انجام فعالیت می باشد.

پشتیبانی

انیم استار به عنوان تخصصی ترین مجموعه ی ارائه دهنده خدمات پشتیبانی عملکردی بر مبنای حس مسئولیت پذیری داشته و با پاسخگوی همیشگی به مشتریان خدمات متمایز و متفاوتی را در این خصوص ارائه می نمایند. تامین رضایت مشتریان یکی از اهداف اصلی انیم استار می باشد.

طراحی و مشاوره رایگان

ما همیشه در کنار شما هستیم تا شما به درستی انتخاب نمایید و از انتخاب خود لذت ببرید .متخصصین انیم استار در جهت ارتقاء سطح اطلاعات شما مخاطبان و مشتریان عزیز در مورد خدمات این شرکت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره اعلام می دارد.

تحویل سریع

زمان عامل استراتژیک و تعیین کننده برای تمامی سفارش دهنده ها می باشد.متخصصین و نیروهای باتجربه گروه انیم این نیاز مهم را درک کرده و با تبیین سیاست های خاص و سامانه های نوین مدیریت پروژه ، بهترین تعادل میان کیفیت و سرعت رادر انجام پروژه ها برقرار نماید.

مقرون به صرفه

ما کیفیت کار خود را بر مبنای سودمان تنظیم نمی کنیم.گروه انیم استار که از بهترین تیم متخصص و کاردان تشکیل شده، هدف خود را خلق بهترین تجربه همکاری و رضایت کامل مشتریان گذاشته است. شما می توانید مطمئن باشید که با هزینه اندک بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

آنچه ما را متفاوت می کند

انیم استار بر این باور است که مشتری تعیین کننده خط و مشی آینده شرکت است بدین منظور تلاش می کنیم تا با شناسایی و درک نیازهای مشتریان، بکارگیری نیروهای توانمند،فناوری‌های روز و ارائه راهکارهای نوین بتوانیم در کمترین زمان و به بهترین شکل پاسخگوی خواست مشتریان و بازار باشیم.

در نظر داشتن خواسته ها و نیازهای مشتریان
بکارگیری دانش و مهارت در انجام وظایف
ارائه راهکارهایی متناسب با نیاز مشتریان
توسعه خلاقیت و نوآوری به عنوان مزیت رقابتی با رقبا
اهتمام در ارایه خدمات و کسب خشنودی مشتریان
درباره انیم استار

شرکت انیم استار، از موفق ترین شرکت های چند رسانه ای (تولید محتوا تصویری) کشور در حوزه ی انیمیشن سازی، تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافیک ،بازی های رایانه ای و جلوه های ویژه است، که با گذشت حدود ۵ سال از فعالیت خود موفق به کسب جوایز و لوح تقدیر از جشنواره های داخلی شده است. ما بیش از صد فیلم انیمیشن سه بعدی، انیمیشن دو بعدی، بازیسازی، موشن گرافیک، تیزر تبلیغاتی و جلوه های ویژه برای اهداف سرگرمی، آموزشی و تجاری ایجاد کرده ایم.تعداد زیادی از مشتریان ما در حال تکرار هستند و سالانه تعداد مشتریان ما در حال افزایش میباشد.

خدمات ما
انیمیشن و موشن گرافیک
۰%
تیزر تبلیغاتی
۰%
بازی سازی
۰%
جلوه های ویژه
۰%
۰ +
پروژه

پروژه های در حال انجام

۰ +
مورد

مشتریان خوشحال

۰ +
مورد

پروژه انجام شده

خدمات ما

انیمیشن

ما یک زبان تصویری ایجاد می کنیم که می تواند آن داستان را زنده کند. این ابزار هویت بصری کسب و کارتان را با جلوه های ویژه و جذابتر نمایش میدهد.

ویدئو

مهمترین و سخترین قسمت در طراحی استوری برد فکر کردن است. ما صدا را با تصویر مطابقت می دهیم تا آنها با هم کار کنند.

گرافیک

ما پیام شما را می گیریم و آن را به داستانی جوش می دهیم که می تواند قلب و ذهن را به خود جلب کند.

بازی سازی

ما شخصیت ها و سایر عناصر بصری را با انیمیشن زنده می کنیم.و شما هم نتیجه تخیل ذهنیت گروه انیم استار را مشاهده میکنید.