چرا هزینه ساخت موشن گرافیک بالاست؟

چرا هزینه ساخت موشن گرافیک بالاست؟

یک ویدئو موشن گرافیک عبارت است از المان ها، شخصیت ها، محیط، متحرک سازی، صداگذاری وکه هر کدام از این ها مهارت خاصی می خواهد و هزینه ساخت موشن گرافیک را بالا میبرد. هر چند بعضی از افراد همه این کار ها را با هم همزمان انجام می دهند اما به صورت معمول یک تیم برای ساخت موشن گرافیک لازم است. یک نفر طراح شخصیت ها و المان ها، یک نفر نویسنده روایت و داستان، یک گوینده با صدای دلنشین، یک متخصص انیمیشن برای متحرک سازی و صدا گذاری و

آماده سازی یک ویدئو خوب و ساده بیش از یک هفته وقت می برد و زحمت و تلاش بسیاری دارد. از این رو نباید توقع این را داشت که هزینه ساخت موشن گرافیک پایین باشد. در ساخت یک ویدئو موشن گرافیک نیاز به سخت افزار قوی برای رندر گیری، نیاز به چندین نرم افزار قدرتمند که اکثرشان رایگان نیستند است همچنین نیاز به خلاقیت و هنر های انسانی هست بعلاوه نیاز به استفاده از فنون اقناع برای رساندن پیام موشن گرافیک شما به بهترین شیوه به مخاطب است. همه این ها ارزش دارند و بنا بر این همه شان برای شما هزینه هم دارند.

با توجه به نوع موشن گرافیک، کیفیت کار مد نظر شما، طول مدت ویدئو موشن گرافیک، سابقه شرکت یا فردی که به او سفارش میدهید، استفاده از صدای خوب و آشنا و هزینه ساخت موشن گرافیک را تعیین می کنند. بنا بر این اگر بخواهید می توانید با کمترین هزینه از فردی نا آشنا و تازه کار یک ویدئو موشن گرافیک سفارش دهید تا محیط و المان های از پیش ساخته شده و تکراری را با استفاده از زیرنویس و متن به جای صدای گوینده به هم بچسباند و تحویل شما دهد. مطمئنا هزینه کمتری برای شما دارد و شاید در مدت زمان کمتری هم تحویل شما داده شود اما کیفیت کار حتما نامناسب خواهد بود. کیفیت کار متناسب با هزینه ساخت موشن گرافیک است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *