تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

یک تیزر محصول یک فیلم کوتاه است که یک محصول آینده را به نمایش می گذارد تا هیجان را در بین مشتریان ایجاد کند. طراحی و ساخت یک تیزر تبلیغاتی راهی مناسب برای معرفی و شناسایی محصولات یا خدمات شما است.
امروزه ساخت یک تیزر صنعتی خوب ، به دلیل رشد تولید و در نتیجه رقابت نزدیک در بازار ، تأثیر بسیار زیادی در فروش شرکت ها می گذارد و سازمان ها و شرکت ها در راستای اهداف و چشم اندازهای خود فعالیت های مختلف و پیچیده ای را انجام می دهند.
ساخت تیزر تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مقرون بصرفه ترین قیمت ممکن می باشد. برای سفارش تیزر می توانید با مراجعه به بخش تعرفه ها به وسیله یکی از شیوه های اعلام شده با ما تماس گرفته و به جمع مشتریان ما بپیوندید.
کلاس استاندارد

۹میلیون تومان

تا ۶۰ ثانیه

استانداردهای پخش صدا و سیما
تیم کاردگردانی و تولید حرفه ای
سناریو : دارد
تحویل : ب۳ الی ۶ روز
کیفیت Full HD
صداگذاری و تدوین
تماس با ما
کلاس اقتصادی

۱۸میلیون تومان

تا ۶۰ ثانیه

استانداردهای پخش صدا و سیما
تیم کارگردانی و تولید متخصص
سناریو : حرفه ای
تحویل : ۷ الی ۱۰ روز
کیفیت Full HD
صداگذاری و تدوین تخصصی
تماس با ما
کلاس حرفه ای

۲۶میلیون تومان

تا ۶۰ ثانیه

تیم کارگردانی و تولید متخصص
استفاده از تجهیزات سینمایی مدرن
سناریو : حرفه ای
تحویل : ۱۲ الی ۱۶ روز کاری
کیفیت Full HD
موشن گرافیک - ویدیو گرافیک
تماس با ما
کلاس ویژه

۶۵میلیون تومان

تا ۶۰ ثانیه

تیم کارگردانی و تولید متخصص - استوری برد
استفاده از تجیهزات سینمایی مدرن
سناریو : اختصاصی
تحویل : ۲۵ الی ۲۸ روز
کیفیت ۴K - UHD
مدل سازی و انیمیشن
تماس با ما

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی؟

قبل از راه اندازی یک محصول – و با هدف حداکثر تأثیر – یک فعالیت تبلیغاتی ، همچنین به عنوان یک کمپین پیش از راه اندازی شناخته می شود می تواند یک روش بسیار مؤثر برای ایجاد حس کنجکاوی در اطراف محصول شما قبل از بزرگ شدن باشد . ما با تیم هایی که می خواهیم با ایجاد تجربیات روزمره و معنادار برای مشتریان خود رشد کنند ، مناسب هستیم. با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم با هم کار کنیم.

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه محاسبه میگردد؟

هزینه کل برای یک آگهی تجاری می تواند بسیار متفاوت باشد. در این پست، شما را از طریق عواملی که ممکن است بر هزینه پروژه تجاری شما تأثیر بگذارد، راهنمایی می کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی تجاری یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی محصول یا خدمات شماست. اگر قبلا هرگز تبلیغاتی تولید نکرده اید، ممکن است نگران هزینه آن باشید. خبر خوب این است که یک کمپین تجاری موفق برای تأثیرگذاری بر روی مخاطبان هدف شما نیازی به یک طراح مشهور با قیمت بالا یا ارزش های تولید پرفروش هالیوود ندارد. در واقع، یک آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای با ظاهر حرفه ای را می توان با حداقل هزینه تولید کرد.

با این حال، تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی برای یک آگهی تجاری می تواند بسیار متفاوت باشد. در این پست، شما را از طریق عواملی که ممکن است بر هزینه پروژه تجاری شما تأثیر بگذارد، راهنمایی می کنیم.

عوامل هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی
دو عامل اصلی که بر کل هزینه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی تأثیر می‌گذارند، هزینه‌های تولید و هزینه پخش هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم:

هزینه های تولید

مانند بسیاری از فیلم‌برداری‌های ویدیویی، برنامه‌ریزی پیش‌تولید کلید کنترل هزینه‌های کلی یک آگهی تجاری است. استعداد تولید تجاری که استخدام می کنید به شما کمک می کند تا تعیین کنید چگونه محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل به صورت بصری ارائه دهید، چگونه کیفیت یا اهمیت نام تجاری خود را منتقل کنید، و چگونه تبلیغات می تواند به مخاطبان هدف شما متمایز شود. این عوامل بودجه عکسبرداری شما را تعیین می کند:

پیچیدگی تولید

طبیعتاً، هرچه مفهوم تجاری پیچیده تر باشد، احتمال هزینه های تولید بیشتر خواهد بود. یک تبلیغات تجاری شامل انیمیشن یا جلوه های بصری ممکن است خیره کننده به نظر برسد، اما اگر قیمت تولید خیلی بالا باشد یا کار پس از تولید بیش از حد طول بکشد، ممکن است بازده سرمایه گذاری موثری نداشته باشد. از طرف دیگر، یک تبلیغ کوتاه (معمولاً ۲ تا ۱۵ ثانیه) می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، اگرچه بسته به پیچیدگی پیام شما ممکن است به اندازه کافی مؤثر نباشد.

زمان تجاری

متداول‌ترین زمان‌ها برای آگهی‌های تجاری ۱۵ ثانیه، ۳۰ ثانیه و ۶۰ ثانیه است، برای اینکه بیشترین ارزش را از تبلیغات خود ببرید، می‌توانید آن را در نسخه‌های مختلف در آن مدت‌های خاص ویرایش کنید. به طور معمول، یک نقطه تجاری با طول های برش متفاوت تحویل داده می شود که می تواند در مکان های مختلف استفاده شود. یک مدیر بازرگانی باتجربه تبلیغات شما را با در نظر گرفتن اینکه چگونه پیام خود را در آن طول های استاندارد به بهترین شکل منتقل کنید، فیلمبرداری می کند. برای اینکه بیشترین سود را به دست آورید، از شرکت تولید کننده خود بپرسید که آیا می تواند عکس ها و GIF ها را برای سایر اهداف بازاریابی نیز تولید کند.

پس تولید

پس از فیلمبرداری، یک ویراستار ماهر در تعیین اینکه چگونه یک نسخه ۱۵ یا ۳۰ ثانیه ای تبلیغات شما را به همان اندازه یک نسخه ۶۰ ثانیه ای به شما ارائه دهد، نقش مهمی خواهد داشت. علاوه بر ویرایش، هنرمندان موشن گرافیک می توانند برای اضافه کردن متن و سایر انیمیشن ها یا جلوه های ویژه استخدام شوند. سایر کارهای پس از تولید ممکن است شامل صداگذاری، موسیقی، ترکیب صوتی نهایی و تصحیح رنگ باشد. هر کار می تواند به کل هزینه تبلیغات شما بیافزاید.

هزینه های زمان پخش

زمانی که تبلیغات شما تولید شد، باید به نوعی به مخاطبان هدف شما ارائه شود. ممکن است کسی فکر کند که با وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیوی رایگان، پرداخت هزینه برای پخش آگهی‌های تبلیغاتی خود در تلویزیون یا پخش آن در یک وب‌سایت محبوب به گذشته مربوط می‌شود. با این حال، هر ساعت ده‌ها هزار ساعت محتوا در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب، آپارات آپلود می‌شود، که باعث می‌شود بدون تبلیغات یا خرید آگهی‌های تبلیغاتی متمایز شوید. به همین دلیل، هزینه های مهم تر مربوط به تبلیغات، زمان پخش است.

استعدادهای برتر تولید تجاری را استخدام کردیم

برای تولید یک آگهی تجاری موفق آماده اید؟ ما در انیم استار افراد با استعدادی استخدام کردیم که تجربه کار با برندها و آژانس ها را داشته اند.هدف ما این است که با معرفی فیلمسازان مناسب برای پروژه خود، به شما در ساخت ویدیوی بهتر کمک کنیم. همین امروز شروع میکنیم!