چگونه استوری بورد می تواند بر تعرفه قیمت موشن گرافیک اثر گذار باشد؟

چگونه استوری بورد می تواند بر تعرفه قیمت موشن گرافیک اثر گذار باشد؟

تعیین تعرفه قیمت موشن گرافیک تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. به عنوان نمونه یکی از این عوامل که می تواند تاثیر بسزایی بر تعرفه قیمت موشن گرافیک داشته باشد تهیه استوری بورد قوی است.

استوری بورد چیست؟

استوری بورد تعاریف متعددی دارد. اما در حالت کلی می توان گفت که استوری بورد پلی میان فیلم نامه مکتوب و جهان تصویری رسانه های دیداری محسوب می شود. به همین علت یک استوری بورد خوب و با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی بر تعرفه قیمت موشن گرافیک بگذارد ولی چگونه استوری بورد را طراحی کنیم تا از چنین ویژگی ایی برخوردار شود؟!

متن مفید، مختصر و خلاق و تاثیر آن بر تعرفه قیمت موشن گرافیک

قبل از این که اقدام به طراحی کنید بهترین کار این است که، یک متن خلاقانه و خلاصه شده ای را تهیه کنید. یک متن خوب می تواند به اعضای گروه این اطمینان را دهد که از روند کار مطلع هستند. به غیر از این مورد چنین متنی به شما این اطمینان را خواهد داد دریافت بازخورد از مخاطبان خود را به مراتب سریع تر دریافت خواهید کرد و در نهایت پروژه را با اطمینان خاطر بیشتری ادامه می دهید.

از گروه تولید با تجربه بهره ببرید تا در نهایت تعرفه قیمت موشن گرافیک را به خوبی تعیین کنید

یک گروه تولید خوب می تواند استوری بورد قوی ایی طراحی کند که بر تعرفه قیمت موشن گرافیک تاثیر گذار باشند. گروه تولید از متخصصانی تشکیل شده است که فایل های تصویری و ویدیویی را در کنار هم قرار می دهند به گونه ایی که از کنار هم قرار گرفتن این فایل ها بهترین نتیجه حاصل می شود. اگر شما بخواهید تعرفه قیمت موشن گرافیک ارائه شده به مشتری را به شیوه مطلوب تعیین کنید باید از افراد با تجربه ایی در گروه تولید خود استفاده کنید. در بسیاری مواقع مدیران پروژه معتقد هستند هزینه جذب این افراد بالا است. به این نکته توجه کنید که این افراد، افرادی با تجربه هستند که توانسته اند در طول مدت کاری خود دانش و تجربه را تلفیق نمایند و بهترین نتیجه را در کار های خود ارائه دهند. بنابر این اگر هزینه ایی بابت استخدام این افراد می نمایید در عوض نتیجه بهتری از بخش های مختلف موشن گرافیک از جمله تهیه استوری بورد دریافت می کنید. این هزینه با تعیین تعرفه قیمت موشن گرافیک به تعادل مطلوب می رسد بنابر این به عنوان مدیر پروژه نگران نباشید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *