قیمت تیزر موشن گرافیک را چگونه تعیین می کنند؟

قیمت تیزر موشن گرافیک را چگونه تعیین می کنند؟

در فرهنگ معین برای کلمه تیزر این گونه آمده است: آگهی کوتاه تبلیغاتی که ویژگی های جذاب کالا یا برنامه ای را در تلویزیون به نمایش گذارد، آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا صحنه آغازی کوتاه و جالب توجهی از فیلم که معمولاً پیش از عنوان بندی یا همراه با آن برای جلب نظر تماشاچی به نمایش درآید. در بحث تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک عوامل بسیاری دخیل هستند که در این مقاله سعی داریم مهم ترین هایشان را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

۱-گوینده

استفاده از گوینده های معروف و صدا آشنا علاوه بر تاثیر بسیار مثبتی که بر رساندن پیام می گذارند، قیمت تیزر موشن گرافیک را هم بالا می برند. مطمئنا فاصله هزینه استفاده کردن از متن تا گوینده آشنا بسیار است.

۲-افکت ها و طراحی ها

طراحی اختصاصی فضا، کاراکتر ها، اشیا و به جای استفاده از نوع پیش ساخته شان، تاثیر بسیاری بر قیمت تیزر موشن گرافیک می گذارد. علاوه بر قیمت بر مدت تحویل کار نیز تاثیر گذارند.

۳-ایده پردازی و روایت

روایت و داستان تیزر شما شاید به جرئت بتوان گفت که بیشترین تاثیر را بر اثر پذیری مخاطب می گذارد، به نحوی که مخاطب را می تواند کاملا راغب به استفاده و خرید از محصول یا خدمات شما کند. نوشتن و طراحی روایت به صورت اختصاصی و با کیفیت بالا توسط نویسنده های خوب، قیمت تیزر موشن گرافیک را بالا می برد.

۴-معروفیت طراح یا تیم طراحی

هر چقدر که شما کار خود را به دست افراد معروف تر و به اصطلاح با اصالت تر بدهید، معمولا به همان مقدار قیمت تیزر موشن های گرافیکی بالا می رود. این که کیفیت کار به همان نسبت بالا برود تضمینی نمی باشد اما معمولا به اصطلاح معروف ها کار بد تحویل مشتری نمی دهند.

اگر تمایل دارید موشن گرافیکی را با قیمتی مناسب داشته باشید، می توانید با تیم انیم استار در تماس باشید و نمونه کار ها را در سایت مشاهده نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *