تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به محتوا

تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به محتوا

در تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک استفاده از محتوای مناسب به عنوان یکی از بخش های دیجیتال مارکتینگ می تواند به شدت موثر باشد. با توجه به این مورد می توان نتیجه گرفت دیجیتال مارکتینگ و زیر بخش های آن از جمله، ایجاد محتوا می تواند با علم موشن گرافیک پیوند ایجاد کند.

 

قبل از تولید محتوا و تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک بپرسید که…

همان طور که می دانید و ما در مطلب “حرفه ایی ها چگونه تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین می کنند؟!” برای ایجاد یک موشن گرافیک خوب نیازمند فیلمنامه تبلیغاتی هستید. البته در ساخت فیلمنامه تبلیغاتی به موارد متعددی باید توجه کرد تا بتوان با غنی کردن هر بخش بر تعرفه طراحی موشن گرافیک نیز تاثیر گذار بود. یکی از بخش های مهم در هر فیلمنامه تبلیغاتی در ساخت موشن، استفاده از محتوای مناسب است. اما، برای رسیدن به محتوای مناسب باید ابتدا این سوال ها را از خود بپرسید تا در نهایت محتوایی مناسب را ایجاد کنید:

  • من با ایجاد محتوای موشن قصد دارم به چه مخاطبانی دست پیدا کرده یا اشاره نمایم؟!
  • با ایجا یک محتوای مناسب علاوه بر تاثیر بر تعرفه طراحی موشن گرافیک قصد دارم چه چیزی را به مخاطبان آموزش دهم؟
  • دوست دارم با مشاهده محتوای تولید شده در موشن گرافیک مخاطبان چه چیزی را ابتدا به ذهن آورند؟!
  • با ایجاد یک محتوای خوب دوست دارم مخاطبان چه کاری را پس از مشاهده موشن انجام دهند؟
  • اگر ایجاد یک محتوای مناسب می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد؛ آیا می تواند بر احساس مخاطبان نیز تاثیر گذار باشد؟!

 

موشن؛ اینوگرافیک نیست…

محتوا ها می توانند راه های متعددی را برای بیان داستان موشن پیش پای طراحان بگذارند. با ایجاد محتوا های مناسب توسط یک تیم حرفه ایی علاوه بر اینکه بر تعرفه طراحی موشن تاثیر می گذارید دیگر نیاز نیست از محتوا های تکراری استفاده نمایید. موشن گرافیک مانند اینوگرافیک ها تنها بر تصویر سازی تکیه نمی کنند بلکه یک موشن خوب مجموعه ایی از تصاویر، حرکت ها؛ صداها و سایر عوامل همچون محتوای مناسب است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *