اهمیت نقش زمان در ساخت یک موشن گرافیک

اهمیت نقش زمان در ساخت یک موشن گرافیک

در ساخت یک موشن گرافیک خوب باید به عوامل مختلفی توجه کرد. زیرا ساخت موشن های گرافیکی نتیجه ساخته و پرداخته کردن عوامل متعدد در کنار هم به همراه خلاقیت افرادی است که یک موشن زیبا را طراحی می نمایند. در بین عوامل مختلفی که در ساخت موشن دخیل هستند، باید در نظر گرفت که برای ساخت موشن گرافیک توجه به زمان اهمیت فوق العاده ایی دارد. زمان از ابعاد گوناگونی بر ساخت موشن و نتیجه کار تاثیر می گذارد. با ما همراه باشید تا بتوانید زمان و تاثیر گذاری آن بر ساخت موشن های گرافیکی را از زاویه ایی دیگر بنگرید!

 

توجه به زمان محدود و ارائه طرحی فوق العاده…

همیشه یادتان باشد ساخت موشن از نظر میزان زمانی که در اختیار دارید مانند یک فیلم نیست. در واقع زمانی که در ساخت موشن گرافیک در اختیار داریم کوتاه است. طراحان موشن گرافیک باید بتوانند در زمان کوتاهی که در اختیار دارند موشنی را ایجاد کنند که بتواند پیام مد نظر کارفرما را به مخاطبان خود منتقل نماید. در نظر داشته باشید که، یکی از عواملی که نشان دهنده حرفه ایی بودن تیم طراحی موشن است، عامل زمان است. اگر طراحان موشن های گرافیکی بتوانند با توجه به زمان کمی که دارند بهترین موشن تاثیر گذار را ایجاد نمایند آن موقع می توانید بگویید که اینچنین تیمی یکی از عوامل موفقیت و حرفه ایی بودن را داراست.

زمان و تاثیر آن بر هزینه

زمان از ابعاد دیگر نیز در طراحی موشن گرافیک اثر گذار است. مدت زمان ساخت موشن گرافیک می تواند بر هزینه ساخت موشن تاثیر گذار باشد. البته این نکته صحیح است که محدوده زمانی موشن مانند فیلم نیست اما، به هر میزان این زمان افزایش یابد به موازات آن هزینه های تولید موشن نیز افزایش می یابد.

زمان؛ هدف و روند فعالیت…

زمان بر بر روند تولید موشن تاثیر می گذارد. یکی از اصول مهم در شروع کار این است که؛ تیم موشن باید به سفارش دهندگان توضیح دهد که اهدافی که از ساخت موشن مد نظر دارند در چه بازه زمانی به سر منزل مقصود می رسد.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *