تاثیر شخصیت ها بر تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی

تاثیر شخصیت ها بر تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی

ساخت انیمیشن سه بعدی ریزکاری های خاص خود را دارد. همچنین موارد متعددی نیز می توانند بر تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی تاثیر گذار باشد.

توجه به شخصیت ها

یکی از موارد مهم که می تواند بر تعرفه انیمیشن سه بعدی تاثیرگذار باشد، شخصیت های انیمیشن سه بعدی است. شخصیت هایی که به طور معمول در انیمیشن سه بعدی استفاده می شوند، می توانند شامل؛ انسان های بالغ و کودکان و حیوانات باشند. طراحان انیمیشن سه بعدی باید بتوانند ماهیت این شخصیت ها را به مخاطبان خود منتقل کنند. به شیوه حرفه ایی تر، در چنین حالتی است که می توان گفت، پیام پنهان شده در انیمیشن سه بعدی بهتر به مخاطبان منتقل می شود.

با توجه به این که، هر شخصیتی می تواند ویژگی خاصی را که قرار است در انیمیشن سه بعدی بیان گردد را به مخاطبان خود منتقل کند می توان گفت که، به هر میزان سازندگان انیمیشن سه بعدی در پرورش شخصیت ها  بهتر عمل نمایند می توانند بر تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

عوامل مهم در طراحی شخصیت ها

شخصیت عامل اصلی انیمیشن سه بعدی است. به همین دلیل توجه به سه عامل در طراحی شخصیت ها در انیمیشن سه بعدی مهم است:

  • نمای کلی
  • خطوط منحنی و صاف
  • طراحی شکل ظاهری شخصیت ها

این سه عامل می توانند بر تعرفه انیمیشن سه بعدی تاثیر گذار باشند. بعلاوه باید در نظر گرفت که شخصیت ها بر داستان سرایی نیز تاثیر گذار هستند. زیرا هر شخصیتی در انیمیشن سه بعدی داستان خاص خود را دارد. تعرفه انیمیشن سه بعدی می تواند با توجه به نوع شخصیت و داستانی که برای آن در نظر گرفته شده است افزایش و کاهش پیدا کند.

قبل از شروع کار بسیار بهتر است که، طراحان و سازندگان انیمیشن سه بعدی با برگزاری جلسه ایی با سفارش دهندگان، در ارتباط با اهمیت شخصیت ها و تاثیر آن ها بر تعرفه انیمیشن های سه بعدی توضیح های لازم را به سفارش دهندگان منتقل کنند تا سفارش دهندگان با شناخت صحیح از این بخش از انیمیشن سه بعدی و تاثیر آن بر تعرفه انیمیشن سه بعدی همکاری بهتری را با تیم انیمیشن داشته باشند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *