در تعیین تعرفه موشن گرافیگ سه بعدی به عواملی توجه می شود؟

در تعیین تعرفه موشن گرافیگ سه بعدی به عواملی توجه می شود؟

تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی از عوامل مهمی است که طراحان موشن گرافیک سه بعدی و سفارش دهندگان باید به آن توجه کافی نمایند.

در ساخت موشن گرافیک سه بعدی هم تیم های حرفه ایی فعالیت می کنند و هم تیم های غیر حرفه ایی اما، یک تیم حرفه ایی در تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی معمولا قیمت بالاتری را نسبت به یک تیم غیرحرفه ایی ارائه می کنند. البته این قیمت بالاتر بی دلیل نیست و امروز قصد داریم در سایت انیم استار، به بررسی دلایل مختلف در تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی بپردازیم.

 

در تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی دریافت اطلاعات پروژه تاثیر گذار است…

شاید با دیدن تیتر بالا با خود بگویید که مگر می شود بدون اطلاعات موشن گرافیک سه بعدی را طراحی کرد؟! در برخی مواقع سفارش دهندگان موشن گرافیک سه بعدی ایده خاصی را ندارند و طراحی موشن گرافیک سه بعدی را به صورت کامل به طراحان می سپارند. در این شرایط آن ها تنها یک موضوع کلی را به سفارش دهندگان منتقل می کنند و سفارش دهندگان نیز بر اساس موضوع، موشن گرافیک را طراحی کرده و تعرفه موشن گرافیک سه بعدی را تعیین می کنند. این گونه کار ها سفارشی نیست. اما، در برخی موارد سفارش دهندگان موشن گرافیک سه بعدی، به غیر از مطرح کردن موضوع موشن به طراحان بر موارد دیگری نیز تمرکز می کنند، به عنوان مثال: این گروه از سفارش دهندگان در زمینه محتوای مد نظرشان مواردی را با طراحان، مطرح می کنند و فاکتور ها مختلفی را به طراحان منتقل می کنند. در چنین شرایطی کار سفارشی است. کار های سفارشی، بر تعرفه موشن گرافیک سه بعدی اثر گذار هستند. به هر میزان که طراحی موشن سه بعدی سفارشی تر باشد تعرفه موش گرافیک سه بعدی افزایش می یابد.

در مطلب های آینده که در سایت انیم استار با شما به اشتراک می گذاریم موارد مهم دیگری که بر تعرفه موشن سه بعدی اثر گذار است را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *