ارزش موشن گرافیک برای مشتری

ارزش موشن گرافیک برای مشتری

ارزش موشن گرافیک برای مشتری

هنگام خرید برای اغلب جامعه، اولین چیزی که اهمیت دارد قیمت محصول یا خدمت است. بنابر این تعرفه ساخت موشن گرافیک اهمیت بالایی در میزان قیمت قرارداد ها دارد. هر چه از تعرفه ساخت موشن گرافیک بکاهید بر تعداد سفارش های شما افزوده می شود. این تقریبا یک اصل در تجارت است. البته همیشه این گونه نیست.

شرکت های بزرگ که معمولا مشکل مالی ندارند و در قیمت چانه می زنند معمولا با هیچ تعرفه ساخت موشن گرافیکی مشکل ندارند و اولویت آنها کیفیت است. بماند بعضی شرکت ها که اولویت برایشان تنها وجود موشن گرافیک است. در مواجهه با این دسته شما می توانید هر قیمتی که متعارف باشد را برای کار خود بگذارید و لذتش را ببرید.

اما در برابر یک مشتری معمولی، دادن بی هوای ارقام کار درستی نمی باشد. برای یک مشتری بعد از قیمت، کیفیت در اولویت است و کیفیت زیر مجموعه های بسیاری دارد از گوینده گرفته تا انیمیشن.

گوینده خوب و صدای آشنا، گوینده معمولی یا اصلا بدون گوینده و تنها زیرنویس و نوشته؛ طراحی کاملا اختصاصی فضا، شخصیت ها و کلا همه چیز موشن گرافیک، طراحی نصفه و نیمه آن یا کلا استفاده از انواع پیش ساخته شده؛ استفاده از روایت و داستان نوشته شده توسط یک نویسنده مجرب، استفاده از داستان معمولی یا اصلا استفاده از روایت های تکراری و کلیشه ای؛ همه این ها باید در تعیین تعرفه ساخت موشن گرافیک لحاظ شود تا مشتری بتواند با توجه به بودجه خود از کیفیت بکاهد یا بی افزاید.

بهتر است برای این که مشتری به اصطلاح نپرد انعطاف بالایی در دادن قیمت و تعرفه ساخت موشن گرافیک نشان دهید و متغیر های بسیاری برایش تعریف کنید تا دست مشتری را در سفارش آن چه که می خواهد با توجه به بودجه اش، باز بگذارید.

سایت اینم استار سابقه ایی طولانی در ساخت موشن گرافیک دارد و این تیم حرفه ایی تاکنون توانسته اند رضایت خاطر مشتریان را جلب نمایند. با ما در ارتباط باشید…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *