نکته های مهم در تعیین تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک

نکته های مهم در تعیین تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک

نکات و عوامل بسیاری در تعیین تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک تاثیر دارند که در این مقاله سعی داریم مهم ترین آنها را با شما به اشتراک بگذاریم تا با چشمانی باز و آگاه دست به سفارش موشن گرافیک بزنید. با ما همراه باشید.

۱-طول مدت تیزر موشن گرافیک

طول مدت ویدئو تیزری که سفارش می دهید همچون یک ضریب بر تعرفه ساخت تیزر موشن  تاثیر می گذارد و شاید مستقیم ترین تاثیر را بر قیمت کار می گذارد. مطمئنا فرق بسیاری در یک تیزر ۱۵ ثانیه ای با ویدئوی ۸ دقیقه ای است.

۲-گوینده

استفاده از یک گوینده صدا آشنا و معروف، استفاده از چند گوینده، استفاده از یک گوینده ساده یا حتی عدم استفاده از صدای گوینده و راضی بودن به زیرنویس و نوشته در تیزر، تاثیر مستقیمی بر تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک دارند. صدای دلنشین بر اثر پذیری در مخاطب و به خاطر سپردن تیزر موشن گرافیک تاثیر مهمی دارد.

۳-طراحی اختصاصی

طراحی و ساخت همه گرافیک ها فضا ها شخصیت ها و کاراکتر ها و کل ویدئو به صورت اختصاصی برای شما، یا کم و بیش استفاده از المان های از پیش ساخته شده یا استفاده کامل از انواع پیش ساخته شده تاثیر بسیاری بر طول مدت ساخت پروژه و تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک دارد. مطمئنا استفاده از علائم تکراری از تاثیری که تیزر موشن گرافیک بر مخاطب می گذارد، می کاهد.

۴-روایت و داستان تیزر موشن گرافیک

روایت، داستان و نحوه آشنا کردن مخاطب با شما بیشترین اثر را بر مخاطب دارد. اگر روایت به صورت درست و خوب توسط یک نویسنده ماهر طراحی شود مطمئنا همان قدر که بر کیفیت و تاثیرگذاری تیزر موشن گرافیک تاثیر مثبت می گذارد، بر تعرفه ساخت تیزر های موشن های گرافیکی نیز تاثیر گذار است.

با توجه به این نکته ها به راحتی می توان متوجه شد که تعیین تعرفه ساخت تیزر های موشن های گرافیکی از اصول مشخصی پیروی می کند که طراح آن باید نسبت به رعایت آن ها حساس باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *