چه عواملی در تعیین تعرفه موشن گرافیک اثرگذار است؟ (بخش سوم)

چه عواملی در تعیین تعرفه موشن گرافیک اثرگذار است؟ (بخش سوم)

در تعیین تعرفه موشن گرافیک عوامل مختلفی تاثیر گذار است. این عوامل می تواند شامل یک سناریو خوب برای ساخت موشن گرافیک باشد یا استفاده از تصویر سازی های خاص و تمپلیت های آماده باشد. اما تعیین تعرفه موشن گرافیک تحت تاثیر عوامل دیگری هم قرار خواهد گرفت.

 

کاراکتر های اختصاصی…

تاثیر کاراکتر های اختصاصی بر تعیین تعرفه موشن گرافیک به شدت بالا است. این کاراکتر ها نه تنها بر تعرفه موشن گرافیک اثر گذار هستند بلکه می توانند بر برند کسب و کار ها نیز تاثیر گذار باشند. در دنیای کسب و کار باید بتوانید بر ذهن مخاطبان خود اثر گذار باشید! واقعیت این است که تا جایی که ما در خاطرمان هست بوتان با یک خرس سفید در ذهن ایرانیان تداعی می شود… در واقع هر زمان که نام بوتان بیان می شود یک خرس سفید در گوشه ذهن شما ظاهر می شود. این خرس سفید همان کاراکتر اختصاصی شرکت بوتان است. این کاراکتر های اختصاصی آنچنان بر تعرفه موشن گرافیک تاثیر مثبتی می گذارند که نمی توانید تاثیر آن ها را نادیده بگیرید. به عنوان نمونه دیگر از کاراکتر های اختصاصی می توان گفت که؛ ما پفک چی توز را باید یک میمون می شناسیم. این میمون کاراکتر اختصاصی کارخانه چی توز است.

 

ایجاد یک کاراکتر خاص و تاثیر گذاری مثبت و یا…

بنابر این باید دانست که در بین عوامل مختلفی که در ابتدای متن بیان کردیم ساخت یک کاراکتر اختصاصی در تعیین تعرفه موشن گرافیک می تواند تاثیری به مراتب بیشتر از سایر عوامل داشته باشد. البته در خلق چنین کاراکتر هایی باید از یک تیم حرفه ایی نیز کمک بگیرید تا بهترین کاراکتر را خلق کنید. در غیر اینصورت به همان اندازه که یک کاراکتر خاص و خلاقانه می تواند تعرفه موشن گرافیک را ارتقا دهد می تواند برعکس نیز عمل نماید. اگر کاراکتر به صورت نازیبا و بدون خلاقیت ساخته شود نه تنها تاثیری بر حک شدن برند کسب و کار بر ذهن مشتری ندارد بلکه تعرفه موشن گرافیک را نیز تنزل خواهد داد… در ساخت کاراکتر ها از تیم های حرفه ایی مشاوره بگیرید!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *