بهترین دانش آموختگان حوزه موشن گرافیک و انیمیشن در کدام دانشگاه ها درس خوانده اند؟

موشن گرافیک تلفیق علم و هنر است. در واقع همین ترکیب سبب شده است که موشن گرافیک در بین علوم مختلف بسیار خاص تر و جذاب تر باشد. هر ساله افراد بسیاری از دانشگاه های مختلف دنیا در این حوزه درس می خوانند و وارد بازار کار می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با دانشگاه های مطرح در حوزه گرافیک (موشن گرافیک و انیمیشن) آشنا کنیم.

در دنیای کنونی ما، سازمانی وجود دارد که هر ساله بهترین دانشگاه ها را در رشته تحصیلی گرافیک رتبه بندی می کند. از بین تمام دانشگاه هایی که در دنیا وجود دارد چند دانشگاه در این رشته خوش درخشیده اند که عبارتند از:

دانشگاه Gnomon:

این دانشگاه آمریکایی از بهترین دانشگاه های دنیا در این زمینه است. دانش آموختگان این دانشگاه در زمینه موشن گرافیک بسیار خلاق و حرفه ایی هستند. در واقع اگر شخصی بخواهد در زمینه گرافیک و انیمیشن از حضور اساتید مطرح استفاده کند این دانشگاه می تواند او را با دنیای طلایی این علم بیشتر آشنا کند!

دانشگاه savannah:

البته دانشگاه آمریکایی gnomon تنها دانشگاه مطرح در حوزه موشن گرافیک نیست و این لیست بلند و بالا همچنان ادامه دارد! دانشگاه هنر و طراحی  savannahنیز دانشگاهی مطرح است که تاکنون توانسته است دانشجویان خوبی را در این زمینه پرورش دهد. این دانشگاه در حوزه موشن گرافیک آنچنان موفق است که آرزوی بسیاری از علاقمندان در حوزه موشن گرافیک این است که روزی را در این دانشگاه منحصر به فرد سپری کنند و با کار های پژوهشی دانشجویان و اساتید این دانشگاه بیشتر آشنا شوند…

دانشگاه howest:

دانشگاه howest بلژیک نیز توانسته است در حوزه توسعه بازی های گرافیکی بدرخشد و این دانشگاه نیز در زمینه موشن گرافیک کار های قابل توجه ایی عرضه کرده است.

دانشگاه cdw studios:

این دانشگاه استرالیایی نیز دانشگاهی عالی در زمینه تصویر سازی است. به طوری که درس خواندن در این دانشگاه و کسب تجربه می تواند از افراد مستعد یک حرفه ای بسازد.

عوامل متعددی در دسته بندی دانشگاه ها نقش دارد. اما، از مهمترین عواملی که در لحاظ کردن بهترین دانشگاه های رشته موشن گرافیک و انیمیشن لحاظ می شود، ورود موفقیت آمیز دانش آموختگان آن ها به بازار کار، خلاقیت و کیفیت کار آنان است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *