هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی در برابر عایدی حاصل از آن…

هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی از جمله مسایلی است که در بین مدیران مالی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها سبب بروز تعارض های متعدد می شود.

 

سه دیدگاه

  • برخی از مدیران مالی معتقد هستند که هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی بر دوش بودجه شرکت هایشان سنگینی می کند. آن ها اعتقاد دارند که می توانند تبلیغات را از روش های دیگری هم انجام دهند و نیازی نیست با پرداخت هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی از بودجه شرکت بکاهند!
  • در برابر این دیدگاه برخی از مدیران مالی نیز این تفکر را دارند که موشن گرافیک های تبلیغاتی برای ارتقا فروش شرکت می توانند مفید باشند و در ضمن این موشن ها سبب حفظ برند شرکت در ذهن مشتری می شوند. آن ها اعتقاد دارند که سودی که در برابر این  هزینه کسب می شود آنچنان زیاد است که می توان هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی را با خیالی آسوده از بودجه شرکت کسر کرد زیرا، اثربخشی حاصل شده از این هزینه در برابر عایدی حاصل شده از آن به شدت بالا است.
  • در برابر این دو دیگاه بالا؛ دیدگاه سومی نیز در زمینه هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی وجود دارد. مدیرانی که در این دسته قرار می گیرند سطح تفکری هوشمندانه تر را در شرکت ها تسری می دهند. آن ها پرداختی هایی که در جهت تولید موشن گرافیک تبلیغاتی می شود را هزینه نمی دانند و با عبارت هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی مخالف هستند. آن ها معتقدند این فعالیت ها نوعی سرمایه گذاری در جهت حفظ و ارتقا برند شرکت و بهبود وضعیت شرکت در بین رقبا است. به همین دلیل این فعالیت ها را در بخش سرمایه گذاری شرکت ثبت می کنند.

 

از بین این سه دیدگاه در دنیای کنونی دیدگاه اول مردود است زیرا، هر کسب و کار در فضای رقابتی امروزی به تبلیغات موشن نیاز دارد اما، اگر بخواهیم از بین دیدگاه دوم و سوم ایده آل ترین دیدگاه را انتخاب نماییم باید بگوییم، دیدگاه سوم بهترین دیدگاه و عالی ترین معادل برای عبارت هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی در برابر عایداتی است که از موشن های تبلیغاتی کسب می شود…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *