با پلاگین های افترافکت در ساخت انیمیشن آشنا شوید! پلاگین Element 3D V2.2

با پلاگین های افترافکت در ساخت انیمیشن آشنا شوید! پلاگین Element 3D V2.2

در مطالبی که در سایت انیم استار در ارتباط با مبحث جذاب انیمیشن با شما دوستداران این علم به اشتراک گذاشته ایم به نرم افزار هایی که در ساخت موشن گرافیک و انیمیشن اثر گذار بوده اند نیز اشاره کرده ایم. یکی از نرم افزار هایی که در ساخت موشن گرافیک و انیمیشن استفاده گسترده ایی دارد نرم افزار افترافکت است. افترافکت نرم افزاری است که برای ایجاد جلوه های بصری یا دیداری استفاده می شود. این نرم افزار توسط شرکت Adobe گسترش یافت. نرم افزار افترافکت دارای پلاگین های معروفی است که می توان با کمک آن ها نتیجه بهتری را از طراحی  انیمیشن کسب کرد.

 

آشنایی با پلاگین Element 3D V2.2، یک حرفه ایی باشید!

Element 3D V2.2 یک روش آسان برای بهتر کردن مدل های سه بعدی! پلاگین Element 3D V2.2 یک پلاگین خاص است. شما با استفاده از این پلاگین می توانید ویژگی های عالی و قابل توجه ایی را به کار خود اضافه نمایید. این پلاگین می تواند در ساخت انیمیشن تاثیر فوق العاده ایی داشته باشد. با استفاده از پلاگین Element 3D V2.2 می توانید پراکندگی زیر سطحی را به کار خود اضافه کنید و یا ایجاد سایه ها و انعکاس ها را به کار خود بیفزایید. ایجاد محیط های چند وجهی استفاده از این پلاگین را خاص و کاربردی کرده است.

  • بسیاری از افراد گمان می کنند که استفاده از این نوع افزونه ها بر سرعت نرم افزار آن ها اثر گذار است یا تداخل مخرب ایجاد می کند. اما افزودن این نوع پلاگین ها نه تنها از سرعت نرم افزار شما نمی کاهد بلکه ترکیبی بسیار بهتر را برای شما به ارمغان می آورد که منجر به بالا بردن کیفیت طراحی انیمیشن می گردد.

نرم افزار افترافکت با همراهی پلاگین های موجود در بازار می تواند در طراحی حرفه ایی تر انیمیشن به شما کمک نماید بنابر این، از افزودن این پلاگین ها نهراسید! بلکه به استقبال کیفیت بهتر در طراحی انیمیشن های خود بروید تا بتوانید نتیجه ایی مطلوب را از فعالیت حرفه ایی خود دریافت نمایید. حرفه ایی باشید!

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *