روایتی بهتر در موشن گرافیک تنها با یک داستان!

روایتی بهتر در موشن گرافیک تنها با یک داستان!

در ساخت یک موشن گرافیک ایده آل می توان به چندین عامل مهم اشاره کرد. ما در سایت انیم استار به صورت دوره ایی به بیان مواردی می پردازیم که می تواند بر ساخت یک موشن خوب اثر گذار باشد. در این مطلب هم قصد داریم به یکی از این عوامل اشاره کنیم تا به شما کمک نماییم با خواندن این مطلب بتوانید یک موشن گرافیک حرفه ایی بسازید!

 

یک داستان یا چند داستان؟!

در هر موشنی به طور معمول باید داستانی روایت شود. در حالت کلی ایجاد موشن بدون داستان کاری بیهوده است و موشن بدون داستان نمی تواند شکل بگیرید. بنابر این داشتن داستان خوب از مهمترین عوامل در ساخت موشن است اما تا چه اندازه به این عامل مهم باید توجه کرد؟ و چرا؟!

برخی از افرادی که در زمینه موشن گرافیک فعالیت می کنند گمان می کنند که چون داستان تاثیر فوق العاده ایی در ساخت موشن دارد می توانند چند پیام را در قالب داستان های متصل به مخاطب خود در یک موشن گرافیک منتقل کنند. یادتان باشد گرچه داستان نقش بسزایی را ایفا می کند اما، شما برای موفقیت باید بر عنصر تمرکز بر روی کار خود نیز دقت کنید. انتقال چندین پیام با داستان های متصل به هم در یک موشن کیفیت کار شما را پایین می آورد.

 

چرا از یک داستان استفاده نماییم؟

در موشن گرافیک فضای محدودی را از نظر زمانی در اختیار دارید بنابر این باید بتوانید در فضای زمانی محدود بیشترین اثربخشی را داشته باشید. بهترین کار در چنین شرایطی این است که تنها یک پیام را با کمک یک داستان خوب به مخاطبان خود منتقل کنید. در این راستا شما می توانید از عناصر مختلفی برای حمایت از داستانتان بهره ببرید اما، توجه کنید که استفاده از یک داستان و انتقال یک پیام مناسب به مراتب تاثیر بهتری در نتیجه کار دارد و می تواند کار با کیفیت تری را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *