چگونه می توان قیمت تیزر موشن گرافیک را حرفه ایی تعیین کرد؟

قیمت تیزر موشن گرافیک تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در مطلب قبلی که در سایت انیم استار با شما به اشتراک گذاشتیم به بررسی طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه پرداختیم. در مطلب ” بررسی موارد مهم در محاسبه قیمت تیزر موشن گرافیک ” به بیان این مبحث به شکل جامع پرداختیم. به غیر از طرح مقرون به صرفه، استفاده از طرح های حرفه ایی نیز طرفداران  خاص خود را دارد که می تواند بر تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک اثر گذار باشد.

 

قیمت تیزر موشن گرافیک با در نظر گرفتن شخصیت های کارتونی

در طرح های حرفه ایی شخصیت های کارتونی جایگاه ویژه ایی دارند. این شخصیت ها سبب خواهند شد که تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشیم. به خصوص زمانی که شخصیت کارتونی با یک صدا گذاری مطلوب به تبلیغ محصول یا خدمات می پردازد تاثیر این نوع تیزر ها بر سود کسب و کار ها بی نهایت است. زمانی که در موشن گرافیک در اختیار دارید مانند زمانی که در یک فیلم بلند در اختیار خواهید داشت، نیست. بنابر این در مدت زمان کوتاهی که در تیزر های موشن گرافیک در اختیار دارید باید بتوانید بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد. شخصیت های کارتونی در تیزر های موشن گرافیک سبب می شوند خصوصیت محصول و خدماتی که قصد تبلیغ آن را دارید از دیدگاه آن شخصیت به تصویر کشیده شود. به دلیل همین تاثیر گذاری قیمت تیزر موشن گرافیک با استفاده از شخصیت های کارتونی بالاتر از الگو های مقرون به صرفه است.

اگر هدف از ساخت تیزر موشن گرافیک تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان بازار هدف باشد، استفاده از طرح های حرفه ایی می تواند مفیدتر واقع شود. در واقع تفاوت هزینه ایی که در قیمت تیزر موشن گرافیک به شیوه حرفه ایی مطرح است در برابر سودی که از ساخت این گونه تیزر ها به کسب و کار ها تزریق می شود ناچیز است.

اگر محصول یا خدمات شما خاص است، یا مخاطبان خاصی دارید و بودجه تبلیغات شما، بودجه ایی کافی و درخور توجه است؛ می توانید با بررسی طرح های حرفه ایی، به کیفیت بیشتر تیزر بیاندیشید و در نهایت کیفیت کار را فدای قیمت تیزر موشن گرافیک ننمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *