هزینه ساخت موشن گرافیگ با در نظر گرفتن سه عامل

هزینه ساخت موشن گرافیگ با در نظر گرفتن سه عامل

هزینه ساخت موشن گرافیک با توجه به کاری که برای موشن های گرافیکی توسط تیم طراحی انجام می شود متغیر است. موشن های گرافیکی مجموعه ایی از طرح های گرافیکی هستند که امروزه با توجه به توسعه تکنولوژیکی توانسته اند جای بسیاری از تبلیغ های بلیبوردی و یا کاتالوگی را بگیرند.

طراحی حرفه ایی و زیبا و تاثیر آن بر هزینه ساخت موشن گرافیک

کسب و کار های امروزی هزینه ساخت موشن گرافیک را با توجه به عوامل مختلفی می پردازند. یکی از عواملی که سبب می شود هزینه ساخت موشن گرافیک پرداخت شود توجه به طراحی و گرافیک خوب کار است به هر میزان طراحی و گرافیک کار موشن گرافیک زیباتر و حرفه ایی تر باشد صاحبان کسب و کار نسبت به هزینه ساخت موشن گرافیک معقول تر تصمیم می گیرند.

صداگذاری

هر موشن گرافیک ترکیبی از صدا به همراه طرح های گرافیکی است. صداگذاری نیز فوت و فن های خاص خود را دارد و کیفیت صداگذاری می تواند متفاوت باشد به همین دلیل به هر میزان صدا گذاری حرفه ایی تر باشد هزینه ساخت موشن گرافیک بالاتر می رود.

داستان سرایی

از عناصر دیگری که در ساخت موشن گرافیک دخیل هستند داستان سرایی در موشن گرافیک است. داستان سرایی موشن گرافیک می بایست به گونه ایی باشد که بتواند بر روی مخاطب خود اثر گذار باشد. در یک داستان سرایی حرفه ایی به عوامل مختلفی می توان اشاره کرد. یک داستان خوب آغاز جذابی دارد و پس از یک مقدمه چینی مناسب باید به محتوای اصلی داستان پرداخته شود. محتوای اصلی داستان در موشن گرافیک نمی تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد چون در ساخت موشن گرافیک از نظر زمان در مضیغه هستیم به همین دلیل محتوای اصلی داستان در عین این که کوتاه است باید بتواند اصل منظور را هم به مخاطب خود بیان کند. بنابر این به هر میزان داستان موشن گرافیک حرفه ایی تر باشد هزینه ساخت موشن گرافیک بالاتر خواهد رفت.
تیم انیم استار، تیمی حرفه ایی و قوی در زمینه ساخت موشن گرافیک است. شما می توانید نمونه کار های این تیم را بر روی سایت animstar.com مشاهده نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *