چه مواردی در تعیین تعرفه موشن گرافیک موثر هستند؟

چه مواردی در تعیین تعرفه موشن گرافیک موثر هستند؟

از آنجا که هزینه ای که خرید یک موشن گرافیک روی دست شما می گذارد، کم نیست. دانستن عوامل موثر بر تعرفه موشن گرافیک به شما کمک شایانی می کند. بنابراین قصد داریم شما را با اصلی ترین این عوامل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

۱- مدت زمان ویدئو

مدت زمان ویدئو تاثیر مستقیمی بر تعرفه موشن گرافیک دارد. هر چه طولانی تر باشد هزینه هم به همان نسبت افزایش می یابد.

۲گوینده

دومین چیزی که بر تعرفه موشن گرافیک تاثیر می گذارد گوینده است. گوینده یا همان کسی که صدای او بر روی موشن گرافیک شماست، هر چه صدایش دلنشین تر یا آشنا تر باشد هزینه اش برای شما بیشتر است. البته در بعضی از موشن گرافیک ها، از متن به جای گوینده استفاده می شود که خب هزینه کمتری دارد.

۳- تصویر سازی اختصاصی

ساخته شدن تصاویر، شخصیت ها، المان ها اختصاصا برای موشن گرافیک شما، عامل موثری در تعرفه موشن گرافیک است. در بسیاری از موشن گرافیک ها از تصاویر و طراحی های از پیش ساخته شده استفاده می کنند که خب ممکن است برای بیننده تکراری باشد یا آنها هماهنگ با فضای موشن گرافیک شما نباشند که این می تواند اثر پذیری مخاطب را مختل کند. به عنوان مثال استفاده از کاراکتر هایی که پوشش هماهنگ با مسجد را ندارند در موشن گرافیک تبلیغ مسجد کار درستی نمی باشد.

۴- استوری برد و داستان خلاقانه

داستان و روایتی که در موشن گرافیک نقل می شود، تاثیر بسزایی در درک و اثر پذیری مخاطب دارد. بنابراین این مورد نیز بر تعرفه موشن گرافیک تاثیر می گذارد. مطمئنا استفاده از یک روایت جذاب و خلاقانه مخاطب را بسیار بهتر از یک روایت کلیشه ای جذب می کند. از این رو صرف هزینه برای داستان بهتر معقول است.

متخصصینی که در سایت انیم استار فعالیت می کنند می توانند بهترین موشن گرافیک را با توجه به موارد بالا برای شما طراحی نمایند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *