در موشن گرافیک صحنه ها را کامل کنید…

در موشن گرافیک صحنه ها را کامل کنید…

ساخت هر موشن گرافیک زیر و بم های خاص خود را دارد به همین علت باید بتوانید با یادگیری بخش های مختلف ساخت یک موشن گرافیک حرفه ایی کاری فاخر را ارائه دهید. در مطلب های قبلی در سایت انیم استار ما به بیان مطالبی پرداختیم که شما را در ساخت موشن های حرفه ایی یاری می دهد. شما می توانید با خواندن آن مطالب از فوت و فن های ساخت موشن های گرافیکی اطلاع پیدا کنید. در این مطلب نیز شما را با بخش دیگری از فوت و فن های ساخت موشن آگاه می کنیم.

آیا در ساخت موشن باید کل صحنه را طراحی کرد یا خیر؟

طراحی کل صحنه موشن گرافیک می تواند به طراحان موشن کمک بزرگی نماید زیرا در چنین حالتی نیاز انیماتور ها راحت تر پیش بینی می شود. برای این کار کل صحنه موشن را باید با دقت طراحی کرد و بعلاوه تمام لوازم دیداری کار را برای انیماتور ها فراهم کنید. به عنوان نمونه یک خانه را طراحی نکنید بلکه مجموعه ایی از خانه ها را طراحی کنید. با این کار این امکان را برای انیماتور فراهم می کنید که بتوانند اجرای بهتری در کار موشن گرافیک ارائه دهد. شاید در طراحی های استاتیک این موضوع اهمیت چندانی نداشته باشد اما، برای یک موشن گرافیک حرفه ایی توجه به این فوت و فن ها امکان شکل گیری خلاقیت را بیشتر می کند.
یادتان باشد اگر می خواهید موشن حرفه ایی بسازید باید بتوانید تصاویری را با کمترین anchor point فراهم نمایید تا کار را برای انیماتور های خود ساده تر نمایید.
البته ساخت موشن فقط به این موارد ختم نمی شود یک موشن گرافیک خوب و حرفه ایی شامل ریز کاری های زیادی است. شما می توانید برای ساخت یک موشن خوب از تیم های حرفه ایی کمک بگیرید. یک تیم حرفه ایی می تواند با ساخت یک موشن گرافیک خوب نتیجه ایی دلخواه را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *