قیمت تیزر موشن گرافیک بر اساس کاراکتر های اختصاصی

قیمت تیزر موشن گرافیک بر اساس کاراکتر های اختصاصی

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک استفاده از کاراکتر های اختصاصی است. زمانی که تیزر موشن گرافیک بر اساس کاراکتر های اختصاصی پیش می رود تیم طراحی تیزر موشن گرافیک زمان بیشتری را برای پروژه صرف می کند. اگر تیزر موشن گرافیک بر اساس کاراکتر های اختصاصی ساخته شود بالاترین سطح ساخت تیزر موشن گرافیک برای سفارش دهندگان پیاده سازی شده است.

لزوم بررسی استفاده از کاراکتر های اختصاصی در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک

در بسیاری از مواقع تیم طراحی تیزر موشن گرافیک با سفارش دهندگان جلسه ایی را ترتیب می دهند تا در آن به بررسی این موضوع بپردازند که آیا با توجه به پروژه پیش رو نیاز است که از کاراکتر ها یا لوکشین های اختصاصی استفاده نمایند یا خیر؟ پس از این جلسه است که قیمت تیزر موشن گرافیک تعیین می شود. سفارش دهندگان تیزر معمولا ایده های مختلفی را بیان می کنند و تیم طراحی تیزر  موشن گرافیک نیز با دقت ایده ها را بررسی می کنند. پس از اطلاعات کافی از آن چه سفارش دهندگان مد نظر دارند تیم طراحی به بررسی عملی شدن این  ایده ها و لزوم استفاده از این گونه طرح ها می پردازند. سپس پس از نیاز سنجی اولیه قیمت تیزر موشن گرافیک تعیین و به سفارش دهندگان منتقل می شود. در این مرحله سفارش دهندگان تیزر موشن گرافیک با تایید یا عدم تایید مشخص می نمایند که آیا کار ادامه پیدا کند یا خیر؟

جلسه های اصلاح و همگام سازی با نظر سفارش دهندگان

اگر از کاراکتر ها و لوکیشن های اختصاصی در تهیه تیزر موشن گرافیک استفاده شود جلسه هایی نیز برای اصلاح کار به صورت پی در پی برپا می شود تا تمام کار همگام با نظر سفارش دهندگان پیش رود. تیزر های موشن گرافیک که در این سطح ساخته می شوند مانند کاری کاملا سفارشی سازی شده پیش می روند بنابر این طبیعتا قیمت تیزر موشن گرافیک  در این حالت بسیار بالاتر است از زمانی که کار به این صورت پیش نمی رود…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *