حرفه ایی ها چگونه تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین می کنند؟!

حرفه ایی ها چگونه تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین می کنند؟!

 

بسیاری از افرادی که قصد دارند ساخت یک موشن گرافیک را سفارش دهند با سوال های متعددی روبرو می شوند. یکی از سوال های مهم و قابل توجه، چگونگی تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک است. تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک تحت تاثیر موارد متعددی قرار می گیرد.

حرفه ایی ها چگونه تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین می کنند؟!

چهار عامل…

اگر بخواهیم عوامل مهم تر را دسته بندی کنیم می توانیم تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک را به چهار عامل وابسته کنیم:
• فیلمنامه تبلیغاتی.
• توجه به محتوای مناسب و تاثیر گذار.
• داستان بندی کردن.
• تعیین طراحی نهایی به شیوه ایی مطلوب.
اگر قصد داشته باشید یک موشن گرافیک خوب طراحی کنید توجه به این چهار عامل کلید موفقیت شما محسوب می شود. به هر میزان در ساخته و پرداخته کردن موشن گرافیک با توجه به این چهار عامل بیشتر تلاش کنید بهتر می توانید کاری تاثیر گذار و حرفه ای تر را بسازید و در نهایت بر تعرفه طراحی موشن گرافیک تاثیر گذار باشید.

حرفه ایی ها چگونه تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین می کنند؟!

فیلمنامه تبلیغاتی چگونه بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار است؟

فیلمنامه تبلیغاتی تاثیر فوق العاده ایی هم بر نتیجه کار و هم بر تعرفه طراحی موشن گرافیک دارد. در ساخت موشن گرافیک ها زمان کمی را در اختیار دارید. به عنوان نمونه؛ ممکن است موشن گرافیکی که به شما سفارش می دهند ۳۰ ثانیه ایی یا ۱ دقیقه ایی باشد. شما باید بتوانید با یک فیلمنامه قوی در زمان کوتاهی که در احتیار دارید تاثیر گذاری فوق العاده ایی بر مخاطبان خود داشته باشید. در برخی موارد سازندگان موشن گرافیک به این موضوع توجه کمی دارند و علاقه دارند متن بیشتری را در زمان بیشتری با مخاطبان به اشتراک بگذارند اما، این عامل نمی تواند از شما یک حرفه ایی بسازد. شما باید بتوانید با زمان محدودی که دارید و رعایت سادگی کار، وضوح مطلوبی را در بیان پیام موشن گرافیک در قالب فیلنامه ارائه شده داشته باشید. فیلنامه می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد به شرطی که؛
هم پیام را در مدت زمان محدود به خوبی منتقل کند و هم قابلیت انتشار در سایر شبکه های اجتماعی را داشته باشد!

انیم استار

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *