با موشن گرافیک میان بُر بزنید!!!

با موشن گرافیک میان بُر بزنید!!!

موشن گرافیک فضای جذابی است که امروزه نمی توان آن را نادیده گرفت. بسیاری از افراد معتقد هستند که می توان از روش های دیگری هم کسب و کار خود را برای مشتریانشان به تصویر بکشند یا از سایر روش های تبلیغاتی استفاده کنند البته هر روش تبلیغاتی ویژگی های خاص خود را دارد و ما مُنکر این موضوع نیستیم اما، از اگر بخواهیم حرفه ایی تر به این موضوع بنگریم استفاده از موشن گرافیک و تلفیق صدا و تصویر می تواند تاثیر بالایی بر جذابیت کسب و کار شما داشته باشد.

چرا از موشن گرافیک استفاده کنم؟!

یک ویدیوی موشن رونق کسب و کارتان را متحول می کند زیرا با استفاده از چنین ویدیو هایی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن مفهوم مد نظر را به مشتریان منتقل کرد.
یکی دیگر از ویژگی های موشن گرافیک این است که با زبانی بسیار ساده می تواند تاثیر فوق العاده ایی بر مشتریان شما داشته باشد. این حالت به این علت است که، موشن ها از تصاویر متحرک ساخته و پرداخته شده اند و بینایی انسان ها با تصاویر متحرک بیشتر تحریک می شوند. بنابر این اگر به جای یک تبلیغ بیلبوردی از تبیلغ هایی موشن گرافیک یا تیزر های موشن گرافیک استفاده نمایید می توانید نتیجه مطلوب تری را در فضای تبلیغات کسب کنید.
شاید بتوان به جرات گفت که از ابتدای پیدایش انسان ها بر روی این کره خاکی استفاده کردن از گرافی ها راه میان بُری بود که بتوانند با کمک آن ها، موضوع های مختلف و پیچیده را به همراه تصویر به یکدیگر منتقل کنند. در گذشته های دور گرافی ها به این شکل نبود و تصویر هایی که بر دیوارِ غار ها نقش بسته اند می توانند گواه این موضوع باشند. اما، امروزه موشن گرافیک استفاده از طرح های گرافیکی را با روشی نوین تر در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
یک موشن گرافیک  خوب میان بری قوی برای رونق کسب و کار شما محسوب می شود…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *