جلوه های صوتی را در ساخت موشن گرافیک جدی بگیرید!

جلوه های صوتی را در ساخت موشن گرافیک جدی بگیرید!

در ساخت موشن گرافیک مراحل متعددی طی می شود تا در نهایت موشن ساخته و پرداخته شود . ایجاد کاراکتر های مناسب ، استفاده از پس زمینه  هایی که با کار هماهنگی داشته باشند، خلق یک داستان خوب و موارد متعدد دیگر که می توانند موشنی زیبا را برای بیننده به تصویر بکشند می توانند بر کیفیت کار موشن گرافیک تاثیر گذارباشند .

صداگذاری در موشن گرافیکی

هر کسب  و کاری صدای خاص خود را دارد . تا به حال به صدای تبلیغ های بوتان توجه کرده اید؟  یا صدای تبلیغ بانک سپه و شعاری که در پایان تبلیغ از آن یاد می شود…. اما،  صدا تنها در تبلیغ کسب و کار ها تاثیر ندارد بلکه در بیشتر بخش های یک کسب و کار اثر گذار است. فرض کنید قصد دارید که موشن گرافیک خوبی را برای یک کسب و کار بسازید به غیر از طی کردن مراحل معمول باید بتوانید صدای کسب و کار را بشناسید. برخی از کسب و کار ها مانند نمونه هایی که نام بردیم از قبل صدایی را برای خود تعیین کرده اند اما برخی دیگر هنوز چنین کاری را نکرده اند.
اگر کسب و کاری از قبل برای خود صدایی را مشخص کرده باشد کار شما در ساخت موشن گرافیک آسان تر است  زیرا صدای شاخص آن کسب و کار در بقیه مراحل صداگذاری در ساخت موشن به شما ایده می دهد اما اگر کسب و کاری هنوز صدایی برای خود تعیین نکرده باشد حال نوبت شماست تا به آن کسب و کار جان دهید و موشنی منحصر به فرد را خلق کنید.

صداگذاری خوب می تواند…

یادتان باشد صداگذاری در موشن گرافیک به گسترش برند یا  نام تجاری هرکسب و کاری  کمک می کند بعلاوه ، یک صداگذاری خوب به موشن ساخته شده شخصیت می دهد و می تواند به  حس ببنندگان موشن جهت دهد. بنابر این جلوه های صوتی رادرساخت موشن گرافیک ها جدی بگیرید!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *