اهمیت کاراکتر های خاص بر قیمت تیزر موشن گرافیک

اهمیت کاراکتر های خاص بر قیمت تیزر موشن گرافیک

هر تیزر موشن گرافیک از کاراکتر های مختلفی ساخته شده است. کاراکتر های تیزر های موشن گرافیک به موشن جان می دهند و بدون وجود آن ها نمی توان تیزر موشن گرافیک را تصور کرد. به هر میزان در ایجاد کاراکتر های موشن گرافیک کار حرفه ایی تری صورت گیرد به همان میزان قیمت تیزر موشن گرافیک تغییر پیدا می کند.
یک کاراکتر خوب علاوه بر این که بر قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر گذار است می تواند ارتباط قوی تری را با برند کسب و کار برقرار کند. بسیاری از برند های معروف در تلاش هستند کاراکتر های خاص خود را خلق کنند. به عنوان نمونه: برند چی توز کاراکتر اختصاصی خود را دارد. برند های معروف از بالا رفتن قیمت تیزر موشن گرافیک های خود به علت خلق برند های اختصاصی واهمه ایی ندارند زیرا می دانند که با داشتن یک کاراکتر اختصاصی  فروش خود را چند برابر می کنند به همین دلیل بیشتر آن ها پرداخت بابت قیمت تیزر موشن گرافیک را هزینه نمی دانند بلکه به آن به چشم سرمایه گذاری نگاه می کنند.

یک کاراکتر خوب باید…

• یک کاراکتر خوب باید متناسب با برند کسب و کار ایجاد شکل گیرد. این بدان معناست که چارچوب آن، جنس آن یا روحیاتی که در آن به تصویر کشیده می شود همه و همه بتواند به مخاطب کمک کند که نوع کسب و کار را به راحتی حدس بزند. چنین کاراکتری می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک نیز تاثیر گذار باشد.
• یک کاراکتر خوب باید کاراکتری باشد که مخاطب آن را قبلا در جایی ندیده باشد به بیان دیگر باید یک کاراکتر خاص باشد. کاراکتر های خاص مخاطبان را کنجکاوتر می کنند!
• کاراکتر ها باید به گونه ایی ساخته شوند که بتوانند مخاطبان خود را تشویق به خرید کنند. اگر کاراکتری نتواند چنین کاری را انجام دهد بدون شک نمی تواند تاثیر چندانی بر یک کسب و کار بگذارد. البته تشویق به خرید باید به شکل غیر مستقیم صورت گیرد در غیر اینصورت مخاطب علاقه ایی به مشاهده تیزر موشن گرافیک نخواهد داشت.
• قیمت تیزر موشن گرافیک با خلق کاراکتری که بهتر بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند تغییر می کند. به هر میزان کاراکتری بتواند ارتباط بهتری با مخاطبان خود بگیرید قیمت تیزر موشن گرافیک نیز بالاتر خواهد رفت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *