موشن گرافیک و انواع مختلف آن (بخش اول)

موشن گرافیک و انواع مختلف آن (بخش اول)

موشن گرافیک هنر خاص و منحصر به فردی است. بنابر این شناخت انواع موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید از این هنر خاص استفاده نمایید.

آشنایی با انواع موشن

یکی از انواع موشن های گرافیکی که بدون شک تا به حال آن را تجربه کرده اید استفاده از موشن در برندینگ است. برند یا نام تجاری به کسب و کار شما هویت می بخشد. با وجود برند کسب و کار شما دارای هویت یا اصل و نسب می شود اما بدون برند یا نام تجاری هر تجارتی در بین خیل عظیم تجارت های مختلف محو می شود و در نهایت دستیابی به موفقیت بسیار دشوارتر است. استفاده از موشن های گرافیکی در برندینگ به عنوان یکی از انواع موشن ها سبب خواهد شد نسبت به رقبا برتری یابید زیرا بسیار راحت تر می توانید کسب و کار خودتان را معرفی کنید. با کمک موشن گرافیک می توانید برند خود را به شکلی معرفی کنید که، در ذهن مشتریان به خوبی بنشیند. زمانی که برندی در ذهن مشتری به خوبی جانمایی شود می تواند بهترین حس را برای مشتری داشته باشد و در نهایت سبب کسب درآمد و سود بیشتر کسب و کار خواهد شد.
نمونه ایی از استفاده از موشن گرافیک در حوزه برندینگ به عنوان یکی از انواع موشن گرافیک توسط شبکه ایتالیایی ایفه اجرا شد. این شبکه تلاش کرد تا نام تجاری خود را با استفاده از موشن به عنوان یکی از راه های برجسته سازی نام تجاری از سایر شبکه های تلویزیونی منحصر به فردتر کند. یک ترکیب خلاقانه و برگرفته شده از مجله های مد و تلفیق آن با عکاسی زیباترین شکل ممکن را برای برجسته کردن نام تجاری این شبکه تلویزیونی فراهم کرد.
البته انواع موشن های گرافیکی بسیار گسترده است. به عنوان نمونه استفاده از موشن گرافیک در بخش هایی مانند؛
• تیتراژ های تلویزیونی
• آگاهی بخشی
• داستان گویی
• توضیح یک مفهوم
• معرفی محصول
• و تبلیغ
می تواند نشان دهنده انواع موشن های گرافیکی باشد که هر کدام زیر بخش های خاص خود را دارند. ما در سایت انیم استار در تلاش هستیم شما را با انواع موشن ها آشنا کنیم پس با ما در مطلب های آینده سایت همراه باشید.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *