تیزر تبلیغاتی حرفه ای

تیزر تبلیغاتی حرفه ای
تیزر تبلیغاتی حرفه ای

طراحی تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای و با کیفیت و ساخت موشن گرافیک می‌تواند نقش مهمی در جذب مشتریان بالقوه و افزایش فروش و درآمد داشته باشد. در واقع مخاطب آن چیزی را که در تیزرهای تبلیغاتی مشاهده می‌کند به طور قطع در انتخاب خود از آن استفاده می‌کند. در این راستا امروزه شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری با ارائه ایده‌های خاص در زمینه تهیه بهترین محتوای ویدیویی فعالیت دارند. از این رو در این مقاله قصد داریم درباره مراحل ساخت و ویژگی‌ها و انواع تیزرهای تبلیغاتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا به بهترین شیوه نسبت به ثبت سفارش ایده تبلیغاتی خود اقدام کنید.

تیزر تبلیغاتی حرفه ای

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی در واقع یک نوع بازاریابی ویدئویی است که امروزه به روش دیجیتال مارکتینگ برای معرفی هر نوع کسب و کار، برند و محصولی به مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین طراحی تیزر و ساخت موشن گرافیک یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین شیوه های بازاریابی اینترنتی است که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.این روش تبلیغاتی باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد که بتواند حس کنجکاوی را در مخاطب برانگیخته کند و ترغیب به خرید و تهیه محصول یا خدمات مورد نظر شود.

کاربرد ساخت تیزرهای تبلیغاتی

یکی از مقرون به صرفه‌ترین و گسترده‌ترین روش‌های تبلیغاتی، ساخت تیزر و ویدیوهای خلاقانه است که در بستر اینترنت پخش و منتشر می‌شود. این نوع تیزرهای تبلیغاتی کاربردهای مختلفی دارند که در ادامه به بیان و بررسی آنها می‌پردازیم.

معرفی برند

معرفی برند به مخاطبان یکی از ترفندهای برای رقابت در بازار است که با استفاده از تولید فیلم برند می‌توانید در راستای هویت‌بخشی به برند خود اقدام کنید. به طوری که علاوه بر نمایش محصول و خدمات یا برند خود، برای نمایش ارزش‌ها، اهداف و داستان برند نسبت به سایر رقبا تلاش می‌کنید تا جایگاه آن را ارتقا دهید. از این رو برندهای معتبر همواره برای تولید فیلم و تیزر تبلیغاتی از برند خود دقت زیادی به خرج می‌دهند و زمان و هزینه کافی برای پیشبرد این هدف اختصاص می‌دهند.

معرفی محصول یا خدمات با تیزر تبلیغاتی

هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید، انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی خود خواهید داشت. اما باید بدانید مخاطب هدف شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه می‌خواهید آگهی را پخش کنید تا بیشتر دیده شود. مثلا تبلیغ یک محصول آرایشی و بهداشتی با تبلیغ یک نرم افزار یا اپلیکیشن موبایل با هم بسیار متفاوت هستند و هر کدام شخصیت و نوع خاصی از بیان را برای تبلیغات نیاز دارند.

معرفی مجموعه تجاری، خدماتی یا تفریحی

یکی دیگر از کاربردهای تیزر تبلیغاتی حرفه ای، به تصویر کشیدن مجموعه تجاری، خدماتی یا تفریحی در زمان کوتاه است. در این تیزر باید بتوانید میزان امکانات، ویژگی‌ها و برتری شما نسبت به رقبا را به روشنی ترسیم کنید و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به صورت شفاف بیان کنید. متاسفانه امروزه شرکت‌ها و برندها برای کاهش هزینه تولید تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش واحد تولیدی خود می‌کنند که این تنها اتلاف زمان و هزینه است و باعث جلب نظر مخاطب نمی‌شود.

این در حالی است که برای معرفی و تبلیغ مجموعه‌های تفریحی یا تجاری باید مجموعه به زیباترین و خلاقانه‌ترین حالت به تصویر کشیده شود تا مخاطب با مشاهده آن ترغیب به حضور و استفاده از امکانات آن شود.

ساخت موشن گرافیک

آشنایی با انواع تیزر تبلیغاتی

قبل از اینکه اقدام به ثبت سفارش تهیه یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای کنید، بهتر است با انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی و نقش‌ها در معرفی برند یا محصول یا خدمات آشنا شوید. از انواع تیزرهای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیزرهای انیمیشن: این نوع تیزرها امروزه برای تبلیغات مشاغل مختلف مورد توجه قرار گرفته است. در ساخت این نوع تیزرها شخصیت‌های اصلی را معمولا چهره‌های کارتونی و انیمیشنی قرار می‌دهند تا برای کودکان و نوجوانان جذاب باشد. در تیزرهای انیمیشنی داستان در یک فضایی کاملا غیرواقعی ترسیم می‌شود اما تلنگرهای هدفمندی را به مخاطب وارد می‌کند.
  • تیزرهای رئال: این نوع تیزرها اغلب به صورت یک تبلیغات تلویزیونی و واقعی تهیه می‌شوند و به معرفی محصولات یک برند می‌پردازند. در این نوع تیزرهای تبلیغاتی شخصیت‌های اصلی را انسان‌ها که اغلب از بازیگران و فعالان این عرصه هستند، تشکیل می‌دهند. در واقع در تیزرهای تبلیغاتی رئال معرفی محصولات به صورت واقعی انجام می‌شود که مخاطب هدف آنها اقشار مختلف جامعه هستند.
  • تیزرهای رئال انیمیشن: این نوع تیزر تبلیغاتی به صورت ترکیبی و با تلفیقی از واقعیت و انیمیشن ساخته می‌شوند و ذهن مخاطب را درگیر می‌کنند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای

ساخت تیزرهای تبلیغاتی نیز مانند تمام تولیدات ویدئویی از یک پروسه خاص پیروی می‌کند که شامل پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید است. اما در مورد ساخت و طراحی تیزرهای تبلیغاتی اغلب توصیه می‌شود که در مرحله برنامه‌ریزی و ثبت سفارش، وقت و دقت بیشتری صرف شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

ثبت سفارش

نخستین مرحله در طراحی تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای تبلیغات شرکت، سازمان و هر کسب و کار و محصولی، ثبت سفارش است. شما در این مرحله باید با تیم پشتیبانی شرکت‌ انیم استار تماس بگیرید و درباره جزییات تیزر مورد نظر خود از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

بررسی سفارش

در این مرحله تیم طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی، نظرات و خواسته مشتریان را مورد بررسی قرار می‌دهند و یک سناریو حرفه‌ای متناسب با پروژه مورد نظر و مخاطبان هدف تدوین می‌کنند.

تدوین استراتژی

بعد از اینکه سناریوی نوشته شده و ایده تبلیغاتی مورد تایید مشتری قرار گرفت، تیم ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای اقدام به پردازش اطلاعات می‌کند تا یک استراتژی هدفمند ترسیم کند.

ساخت ویدیوی تبلیغاتی

در این مرحله کارشناس ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی حرفه ای به محل مورد نظر شما برای تهیه ویدیوی تبلیغاتی مراجعه می‌کند و تمام جوانب را مورد بررسی قرار می‌دهد. بر این اساس یک طراحی کلی از پس زمینه تبلیغات تهیه می‌شود.

شروع ساخت تیزر تبلیغاتی

در این مرحله افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه فیلمبرداری و صدابرداری به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کند تا ساخت تیزر از محصولات یا شرکت شما را شروع کنید.

تدوین تیزر ساخته شده

پس از اتمام مراحل فیلمبرداری برای ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، فیلم‌های تهیه شده از پروژه‌ به صورت خام توسط کارشناسان تدوین ویدیو با استفاده از نرم افزارهای خاص مانند افترافکت، پریمیر، کمتاسیا، فتوشاپ و غیره به صورت حرفه‌ای تدوین می‌شود تا خروجی نهایی گرفته شود.

تایید نهایی تیزر

پس از تدوین و طراحی تیزر تبلیغاتی، کارشناسان انیم استار با مشتریان برای دریافت تاییدیه نهایی تماس می‌گیرند و در صورت نیاز به اصلاح نسبت به رفع ایرادات احتمالی اقدام می‌کنند تا تیزر را به صورت آماده در اختیار شما قرار دهند.

تعرفه تیزر تبلیغاتی

دلایل اهمیت استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در کسب‌وکارها
  1. تیزر باعث افزایش سرعت فروش می‌شود.
  2. تیزرهای تبلیغاتی نقش موثری در جلب اعتماد مخاطبان دارند.
  3. ترافیک سایت و زمان ماندن کاربرد در صفحه وب سایت شما برای تماشای ویدیو افزایش می‌یابد.
  4. تبلیغات ویدیویی در پلتفرم‌ شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده بین کاربران تلفن همراه دست به دست می‌شود.
  5. یک تیزر تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی به مخاطب نشان می‌دهد.
جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با ویژگی‌ها و مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید تیزرهای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در جذب نظر مخاطبان و افزایش فروش محصول و خدمات شما خواهند داشت. پس اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، جهت تهیه و طراحی تیزرهای تبلیغاتی مورد نظر خود به سایت ما مراجعه کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *