موشن کمیک مردم کوفه

[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1635979113211{margin-top: -180px !important;}”][it_heading heading_align=”right” size=”20″ margin_top=”-40″ margin_bottom=”-7″]

موشن کمیک مردم کوفه

[/it_heading][vc_column_text]


[/vc_column_text][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1636574790914{margin-bottom: -100px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1635978996849{margin-top: -200px !important;}”][vc_column_text]

موشن کمیک چیست؟

زمانی بود که کتاب های کمیک فلسفه بسیار ساده ای داشتند و آنها را دنبال میکردند با طراحی های ساده و یک طیف رنگی محدود روی کاغذ که چاپ می شدند.

این محتوا توسط استودیو انیمیشن سازی انیم استار تهیه شده است و قرار است درباره موشن کمیک یا کمیک موشن در موردش توضیح داده شود.

ما در عصر دیجیتال زندگی میکنیم و با پدیده ای به نام موشن کمیک (motion comic) مواجه شدیم که فرآیندی است در آن از تلفیق و ترکیب تصویرسازی و طراحی های دو بعدی ،کتاب‌ های کمیک و هنر پویانمایی ( انیمیشن ) است.

آثار هنری مختلف با سبک کمیک، که با استفاده ازجلوه‌های صوتی و انیمیشن که به آن اضافه می‌شود گسترش پیدا کرده و داستانی را روایت می‌کنند.

موشن کمیک معمولا در سریال‌ های انیمیشنی برای روایت داستان مورد استفاده قرار گرفته است.اغلب به‌ عنوان سریال‌ های کوتاهی منتشر می‌شوند که یک قوس داستانی از یک سریال طولانی را پوشش می‌دهند یا یک نسخه متحرک از یک رمان گرافیکی را به تصویر می‌کشند.

موشن کمیک مردم کوفه

پروژه موشن کمیک مردم کوفه به راحتی قدرت تولید و ساخت انیم استار را توصیف می‌کند. به زودی شاهد کارهایی فاخر و برتر از انیم استار می شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]