تیزر ترکیبی رئال و انیمیشن فوکس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][it_btn btn_size=”custom” btn_shape=”round” btn_anim=”animate3″ font_weight=”bold” bg_color=”#ef2674″ padd_top=”22″ padd_right=”45″ padd_bottom=”22″ padd_left=”45″ hover_color=”#ffffff” hover_bg_color=”#2033aa” link=”url:https%3A%2F%2Fanimstar.com%2Fmotion-graphics-portfolio|||”]دیدن کارهای بیشتر
[/it_btn][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]تیزر ترکیبی رئال و انیمیشن فوکس : دنیای چرخ دنده ای مجموعه ای ازتصویر برداری و انیمیشن که با هدف تبلیغ شرکت فوکس در فضای مجازی تولید خواهد شد.

تیزر ترکیبی رئال و انیمیشن فوکس


خودرویی در مسیر خود پیش می رود.ضبط صوت ماشین با صدای بلند مشغول پخش
موسیقی شاد است و راننده شاد و بشکن زنان از رانندگی خود لذت می برد.
ناگهان خودرو شروع به ریپ زدن می کند.دودی از موتور بلند شده و خاموش می شود.

راننده عصبی از به هم خوردن حال خوشش پشت سر هم شروع به استارت زدن می کند.با هر استارت عصبی تر شده و به چهره اش نزدیک تر می شویم تا اینکه از مردمک چشم راننده وارد فضای موتور می شویم.

تصویر برداری و انیمیشن ترکیبی


داخل موتور مجموعه ای از چرخ دنده ها،پیستون ها و میل لنگ ها و …در حال داد و بیداد و غر و لند هستند.
هر بار که موتور استارت می خورد همه شروع به فشار آوردن به همدیگر می کنند ولی نتیجه ای نمی گیرند.تنش فضا بالاست،همه عصبانی هستند و هر لحظه هم تنش بیشتر می شود.


در این بین به دو عدد از چرخ دنده ها نزدیک می شویم.آن دو سرهایشان را به هم چسبانده و با عصبانیت به چشمان هم نگاه می کنند و سعی در چرخاندن هم دارند ولی نمی توانند.
در این میانه از بالای موتور نوری به درون تاریک موتور می تابد(دریچه ریختن روغن موتور باز شده است)
.


فوکس من(شخصیت چرخ دنده ای با نشان فوکس که در طرح توضیح داده شد)

از میانه نور به درون موتور می پرد.او یک گونی بزرگ از قوطی های روغن موتور فوکس بر دوش دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]