چه عواملی در تعیین تعرفه موشن گرافیک اثرگذار است؟

چه عواملی در تعیین تعرفه موشن گرافیک اثرگذار است؟

در تعیین تعرفه موشن گرافیک عوامل متعددی می تواند اثر گذار باشد. در واقع برای ساخت یک موشن گرافیک خوب باید به موارد مهمی توجه کرد که این موارد می توانند در تعیین تعرفه موشن گرافیک نیز نقش مهمی ایفا کنند.

موشن گرافیک ترکیبی از علم و هنر است. برخی افراد گمان می کنند موشن گرافیک تنها به معنای یک علم مفهوم پیدا می کند و در مقابل نیز برخی افراد دیگر هستند که موشن گرافیک را تنها یک هنر می دانند… اما واقعیت این است که تا علم و هنر در کنار هم قرار نگیرند موشن گرافیک نیز ایجاد نمی شود و در نهایت بدون موشن خوب و کارآمد، تعرفه موشن گرافیک نیز معنایی نخواهد داشت!

 

ایجاد یک سناریو خوب، اولین گام در تعیین تعرفه موشن گرافیک است!

موشن گرافیک ها از چند بخش ساخته می شوند. یکی از بخش هایی که در ساخت موشن گرافیک و در ادامه در تعیین تعرفه موشن گرافیک نقش مهمی ایفا می نماید داشتن یک سناریو خوب و پخته است. یک سناریو جذاب رمز موفقیت موشن محسوب می شود. اگر موشن گرافیکی داستانی جذاب را به تصویر بکشد بدون شک مخاطبان را کنجکاوتر می نماید. زمانی که مخاطبان کنجکاو تر شوند تاثیر بیشتری از طریق موشن به آن ها منتقل می شود که همین امر می تواند بر روی تعرفه موشن گرافیک نیز تاثیرگذار باشد. ساخت سناریو خوب در ایجاد موشنی موفق اولین قدم محسوب می شود زیرا، تمام مراحل بعدی در ساخت موشن گرافیک وابسته به سناریو است. اگر بتوان یک سناریو خوب برای موشن گرافیک ایجاد کرد هم بر تعرفه موشن گرافیک و هم بر مخاطبان موشن و طی کردن بقیه مراحل کار می توان تاثیر گذاشت.

شرکت انیم استار، شرکتی پیشرو و موفق در ساخت سناریو هایی هدفمند در ساخت موشن گرافیک است. این شرکت با بهره بردن از دانش آموختگان حرفه ایی در این حوزه و کسب تجربه های موفق تاکنون توانسته است با ایجاد سناریو های جذاب، هم سفارش دهنگان موشن را راضی نگه دارد و هم تعرفه موشن گرافیک معقول و مناسبی برای مشتریان خود داشته باشد.

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *