هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک با توجه به سه عامل

هنگامی که شرکت یا سازمانی هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک را متقبل می شود ابتدا، باید به این نتیجه رسیده باشد که، با هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک بهتر و موثر می تواند در دنیای تبلیغات دیده شود.

هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک ممکن است برای بسیاری از مدیران مالی شرکت ها یا سازمان ها یک هزینه اضافی محسوب شود، که تنها از بودجه سازمان می کاهد! اما واقعیت این گونه نیست. در بسیاری مواقع نیز مدیران مالی شرکت ها و سازمان ها معتقدند که با یک تبلیغ بیلبوردی موفق تر می توانند تبلیغ کنند و یا حتی با تبلیغ از طریق کاتالوگ می توانند هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک را متحمل نشوند! اما تیزر موشن گرافیک به عنوان یکی از انواع تیزر های تبلیغاتی می تواند شرکت یا سازمان ها را در قالبی کاراتر وارد دنیای تبلیغات نماید.

هنگامی که هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک را می پردازید یادتان باشد که؛

  1. با کمک تیزری که از طریق موشن گرافیک ایجاد شده است، انتقال پیام تبلیغاتی شما تاثیر گذارتر و هدفمندتر خواهد بود. در واقع به این نکته توجه کنید که تبلیغ در یک رسانه ویدیویی به تنهایی کافی نیست بلکه، باید حرفه ایی وارد دنیای تبلیغات شوید!
  2. تیزر های تبلیغاتی موشن گرافیک، این قابلیت را دارند که بیش از سایر تیزر ها، حس کنجکاوی را به علت جلوه های دیداری خاص در مخاطب شما ایجاد نمایند.
  3. یادتان باشد اگر قصد دارید هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک بپردازید توجه کنید که، به مراحل قبل از تولید، تولید و در نهایت پس از تولید توجه کنید. زیرا یک تیزر عالی در هر سه مرحله بیان شده باید حرفی برای گفتن داشته باشد! در هر سه مرحله مولفه هایی وجود دارد که علاوه بر این که باید آن مولفه ها در ساخت تیزر توسط سازندگان لحاظ شود؛ باید مورد توجه شرکت یا سازمانی که هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک را می پردازد نیز قرار گیرد.

در مطلب های بعدی در سایت انیم استار بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *