موشن گرافیک خوب به انیمیشن، طراحی و محتوا هم سرک می زند!

موشن گرافیک دنیایی پر نقش و لعاب است که شما را با علوم مختلف آشنا می کند. واقعیت این است که ساخت یک موشن گرافیک خوب یعنی یک کار تیمی تمام عیار! در واقع بدون کار تیمی نمی توانید توقع داشته باشید در ساخت موشن گرافیک موفق شوید…

کار تیمی…

اگر دوست دارید موشن گرافیک خاص، زیبا و تاثیر گذار خلق کنید بهترین کار این است که به سه عنصر طراحی، انیمیشن و محتوا توجه خاص و ویژه کنید. همیشه یادتان باشد در هر کاری یک دست صدا ندارد و موشن گرافیک نیز از این الگو پیروی می کند.

برای ارایه یک کار خوب به انیماتور ها و طراحان حرفه ایی و بازاریابان محتوا نیاز دارید. بنابر این زمانی که سفارش ساخت موشن را گرفتید دست به کار شوید و جلسه ایی را با حضور طراحان و انیماتور ها و بازاریابان محتوا ترتیب دهید. در واقع یک اتاف فکر برای ساخت موشن گرافیک درست کنید! خیلی از افراد با اسم اتاق فکر به یاد جنگ می افتند، هدف شما نیز باید همین باشد شما قصد دارید در جنگ های رقابتی که در بین کسب و کار ها در حال وقوع است با ساخت موشن گرافیک به عنوان یکی از سلاح های کارآمد به پیروزی برسید. پس ایجاد یک اتاق فکر برای شروع هدفمند کارتان نباید چیز عجیبی باشد!

در خیلی مواقع موسسه هایی که در این زمینه فعال هستند با انجام ندادن کار به صورت گروهی اولین اشتباه و بزرگترین اشتباه خود را مرتکب می شوند. اما، اگر شما قصد دارید موفق شوید به هیچ عنوان راه رفته را دوباره امتحان نکنید…

  • از تفکر های گروهی بهره ببرید و بگذارید تمام اعضای گروه تفکر و نظر خود را بیان کنند.
  • دیدگاه های جالب را یادداشت نمایید.
  • از وجود بازاریابان محتوا نیز استفاده نمایید و حضور آنان را در جلسه هایتان جدی بگیرید. بازاریابان محتوا تفکر انیماتور ها و طراحان را با ایجاد یک محتوای منحصر به فرد به یکدیگر نزدیک می کنند.

یادتان باشد، یک تیم حرفه ایی از شما یک حرفه ایی می سازد!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *