چرا از موشن گرافیک استفاده کنم؟! قسمت اول

تا به حال به این گزینه فکر کرده اید که چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنید؟ یا تا به حال به این نتیجه رسیده اید که روش های مختلفی که در بازاریابی محصول و خدماتتان استفاده می کنید مفید نیستند؟ پس اگر این گونه سوال ها ذهن شما را اشغال کرده است خواندن مطالب سایت انیم استار را از دست ندهید!

چرا موشن گرافیک؟

در بین تمام روش هایی که امروزه برای بازاریابی خدمات یا محصول های تولیدی استفاده می شود استفاده از موشن گرافیک یک روش عالی و مفید است. موشن گرافیک را می توان نوعی بازاریابی ویدیویی دانست. دلایل استفاده از این شیوه متعدد است:

قدرت دیداری بسیار بالا!

موشن گرافیک قدرت دیداری بالایی را در مخاطبان خود ایجاد می کند. هر بازاریابی برای فروش محصول یا خدمات خود از روش های دیداری مختلفی استفاده می کند تا بتواند با مخاطبان خود سریع تر و موثرتر ارتباط برقرار کند. در واقع بیشتر انسان ها از طریق مشاهده کردن مطالب ارایه شده را بهتر یاد خواهند گرفت و به ذهن می سپارند. اگر دقت کرده باشید مطالبی که از طریق طرح یا نقش های مختلف در ذهن شما باقی مانده اند بیشتر از مطالبی هستند که از این الگو پیروی نکرده اند. موشن گرافیک نیز چنین ویژگی ایی دارد. یک محتوای بسیار جذاب با کمک موشن گرافیک به راحتی در ذهن سپرده می شود. بنابر این می توان دریافت که، ساخت موشن ها به راحتی می توانند بازاریابی ویدیویی را متحول کنند و این طرح های گرافیکی تاثیر گذاری بسیار بالاتری خواهند داشت. با ساخت موشن گرافیک می توانید بهتر بر مخاطبان خود تاثیر گذارید!

موشن گرافیک، طرح گرافیکی برجسته و زنده!

موشن گرافیک تنها طرح های گرافیکی نیستند، بلکه موشن ها طرح های گرافیکی متحرک محسوب می شوند. این دو مقوله را باید از هم تفکیک کرد. در واقع یک طرح گرافیکی بی جان با کمک موشن جان می گیرد؛ حرکت می کند و برجسته می شود. به همین دلایل استفاده از موشن می تواند گرافیک های ایجاد شده را برجسته تر کند. یک طرح گرافیکی به همراه موشن، بهتر در ذهن می ماند! زیرا در غیر اینصورت مانند یک موجود بی جان است…

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *