چرا از موشن گرافیک استفاده کنم؟! قسمت دوم

چرا از موشن گرافیک استفاده کنم؟! قسمت دوم

در سایت انیم استار در حوزه موشن گرافیک به بیان دلایلی می پردازیم که بتوانیم به کمک آن ها به شما مخاطبان گرامی این مفهوم را منتقل کنیم که چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنیم؟ البته گرچه دلایل متعددی برای این کار وجود دارد اما، تلاش ما بر این است که مهترین دلایل را برای شما در قالب مطالبی کوتاه و اثربخش به اشتراک گذاریم. پس با ما همراه باشید…

موشن گرافیک یعنی سناریویی هدفمند!

در دنیای موشن گرافیک همان طور که حرفه ایی ها فعالیت می کنند افراد غیر حرفه ایی بسیاری نیز فعال هستند. اما یک فرد حرفه ایی برای این که موشنی خوب بسازد که بتواند با کمک آن بر مخاطبانش اثر گذارد نیازمند این است که، از سناریویی هدفمند استفاده کند. در حالت کلی تر یکی از دلایلی که سبب شده است موشن گرافیک اینچنین کسب و کار ها را متحول سازد داشتن سناریویی هدفمند است. ایجاد چنین سناریو هایی تنها از افراد حرفه ایی بر می آید! داشتن یک سناریو خوب که بتواند در کوتاهترین حالت ممکن پیام ها را منتقل کند بسیار مهم است. اگر بتوانید سناریویی قوی ایجاد کنید بدون شک تاثیر گذاری موشن را چندین برابر کرده اید! و یکی از دلایل استفاده از موشن، داشتن سناریو های مناسب است.

ترکیب فرمت ها در موشن گرافیک…

البته سناریو تنها علتی نیست که سبب شده است موشن گرافیک اینچنین مورد توجه قرار گیرند ترکیب سایر فرمت ها نیز موشن ها را خاص و منحصر به فرد کرده است. جلوه های دیداری موجود در موشن در کنار تحرک بخشی و صداگذاری های حرفه ایی می تواند مانند یک چوب جادو مخاطبان موشن را جادو کند! در این بین حتی نوع صدایی که استفاده می شود و گوینده هایی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز بی تاثیر نیست. در ابعاد وسیع تر در تیزر هایی که با کمک موشن ها ساخته می شوند شیوه کنار هم قرار دادن؛ اسلایدر ها نیز می تواند بر مخاطب به شدت اثر گذار باشد. به همین دلایل یعنی استفاده از ترکیبی از فرمت های یاد شده امروزه موشن گرافیک می توانند بر هر کسب و کاری تاثیر گذار باشند.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *