مزایای ساخت موشن گرافیک

مزایای ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک هنری خاص و منحصر به فرد است. ممکن است با دیدن این جمله با خود بگویید این جمله نوعی اغراق است و یا این هنر آن قدر ها هم خاص نیست و… اما، واقعیت این است که موشن گرافیک هنری خارق العاده و خاص است که تاکنون توانسته است طرفداران خاص خود را فارغ از میزان تحصیلات، نوع کسب و کار و فعالیت، طبقه اجتماعی و سایر عوامل دیگر داشته باشد. با این تفسیر چگونه می توان گفت که؛ این هنر خاص نیست!

اما چه عواملی موشن گرافیک را خاص کرده است و سبب شده چنین اقبال عمومی نسبت به این هنر حرفه ایی به وجود آید؟

آشنایی با مزایا

اگر یک کسب و کار بخواهد فعالیت خود را با سایر سبک های موجود ویدیویی به مخاطبان خود معرفی کند به زمان زیادی نیاز دارد. علت این امر هم مشخص است زیرا، ساخت سایر سبک های ویدیویی زمان بر است. اما، موشن های گرافیکی این گونه نیستند. از نظر صرف زمان برای آماده سازی آن ها نیاز به زمان های طولانی نیست. بلکه می توان در زمان معقول تر و مطلوب تر یک موشن گرافیک خوب تهیه کرد. حال ممکن است بگویید شاید در این هنر کیفیت کاهش یافته است؟ اما، باید بگوییم که این گونه نیست! در واقع صرف زمان کمتر برای ساخت آن به معنای کاهش کیفیت نیست. بلکه در حالت کلی ساخت موشن های گرافیکی با کیفیت بالا، زمان کمتری نسبت به سایر روش ها و سبک های ویدیویی دارد.

یکی دیگر از مزایایی که می توان در این هنر به آن اشاره کرد. هزینه پایین است. بسیاری از کسب و کار ها علاقه دارند توسط مخاطبان دیده شوند اما، از هزینه های زیاد واهمه دارند. با استفاده از موشن گرافیک می توان با صرف هزینه بسیار کم، این مشکل را حل کرد. در این حالت می توان به عنوان نمونه بیان کرد که، ساخت موشنی گرافیکی به مراتب هرینه ایی کمتر از ساخت یک موشن فلت دارد!

با این تفاسیر آیا هنوز هم در پیوستن به دنیای جذاب و خاص موشن گرافیک تردید دارید؟ با مطالب آینده سایت ما همراه باشید تا بیشتر با این فضای شگفت انگیز آشنا شوید…

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *