قبل از سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی بهتر است بدانید که…

در این مقاله می خواهیم قبل از این که سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی دهید با چند مفهوم جالب توجه آشنا شوید به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی چند موضوع و مفهوم بپردازیم.

هنگامی که شرکت ها یا سازمان های مختلف، سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی را می دهند بهتر است ابتدا با مفهوم انیمیشن آشنا شوند تا بدانند که انیمیشن چیست؟ و انیمیشن سه بعدی به چه معناست؟

 

یک تعریف کلی…

انیمیشن یا پویانمایی، هنر “به حرکت در آوردن” یا “زندگی دادن” است. این تعریف، تعریفی کلی از انیمیشن است که هر شرکت یا سازمانی که قصد دارد سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی را بدهد باید با این مفهوم کلی آشنا باشد.

در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی به این نکته توجه کنید که ساخت انیمیشن نوعی هنر است که در آن هر فریم فیلم به صورت منفرد و توسط گرافیک های کامپیوتری یا عکس برداری از یک تصویر و یا با ایجاد تغییر های پشت سرهم در یک واحد تولید می شود. سپس پس از طی مراحلی که بیان کردیم؛ فیلم برداری توسط دوربین مخصوصی آغاز می گردد.

 

آشنایی با انیمیشن سه بعدی

اما برای سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی مهترین نکته این است که بدانید؛ این نوع از انیمیشن یکی از زیر مجموعه های انیمشن سازی محسوب می شود که به صورت دیجیتالی و توسط یک انیماتور؛ مدل سازی، ساخته و پرداخته می گردد. انیماتور برای شروع در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی، با ایجاد کردن یک Mesh چند ضلعی سه بعدی کار خود را آغاز و سپس تغییر هایی را اعمال می کند. البته یادتان باشد که، یک Mesh راس های متعددی دارد که این روس توسط صفحه ها و خطوط به یکدیگر متصل شده اند.

در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی تکنیک های متعددی را می توان به کار بست. به عنوان نمونه؛ استفاده از توابع ریاضی، مانند: بهره بردن از شبیه سازی های ذرات و یا استفاده از افکت های مختلف و شبیه سازی مو و خز و شبیه سازی هایی از این دست، می توانند انیمیشن های سه بعدی زیبا را ایجاد نمایند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *