چه عواملی بر قیمت موشن گرافیک تاثیر گذار است؟

چه عواملی بر قیمت موشن گرافیک تاثیر گذار است؟

قیمت موشن گرافیک می تواند تحت تاثیر انواع مختلف موشن های تولید شده قرار بگیرد. ابتدا باید بدانیم که موشن گرافیک متحرک سازی تصاویر و صدا گذاری تصاویر محسوب می شود. به همین دلیل قیمت موشن ها می تواند تحت تاثیر سناریو، متحرک سازی و صدا گذاری توسط گویندگان قرار گیرد.

آیا قیمت کلیپ های تبلیغاتی بالاتر است یا قیمت موشن های گرافیکی؟

البته یادتان باشد که قیمت موشن گرافیک نسبت به کلیپ هایی که برای تبلیغات طراحی می شود ارزان تر است زیرا، در کلیپ سازی بدون شک به دوربین ها، نور پردازی های مختلف برای صحنه، صدابرداری های حرفه ای و وجود بازیگران نیاز دارید اما، موشن های گرافیکی از این قاعده مستثنی هستند و بنابر این، در موشن گرافیک ها شما باید تنها بر تدوین و صداگذاری تمرکز بیشتری داشته باشید زیرا بقیه مراحل را کامپیوتر ها انجام می دهند و به همین علت قیمت موشن گرافیک نسبت به کلیپ ها ارزان تر است.

ویدیو موشن چیست؟

ویدیو موشن ها هم می توانند بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار باشند زیرا، این موشن های گرافیکی تلفیقی از گرافیک و فیلمبرداری های واقعی محسوب می شوند. در این ویدیو موشن ها، قسمت هایی از فیلم که قابلیت فیلمبرداری واقعی ندارند توسط گرافیک اجرا می شود.

استاپ موشن یعنی…

استاپ موشن نیز نوع دیگری از موشن گرافیک است که بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار است. در این روش از اشیا واقعی عکس می گیرند به این حالت که، کمی اشیا را حرکت می دهند و عکس گرفته می شود. در نهایت این عکس ها متحرک سازی می گردد.

اینفو موشن و تاثیر آن بر قیمت موشن های گرافیکی

در اینفو موشن نیز ابتدا اینو گرافیک رسم می شود و سپس حرکت وارد اینوگرافیک می گردد تا در نهایت اینفو موشن شکل گیرد. اینفو موشن ها نیز به علت زمانی که برای طراحی آن ها صرف می شود بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار هستند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *