همخوانی صحنه با متن در موشن گرافیک

همخوانی صحنه با متن در موشن گرافیک

برای ساخت یک موشن گرافیک خوب باید به عوامل متعددی توجه کنید. به عنوان مثال: توجه به صداگذاری، داستان موشن، امکانات مختلف برای طراحی، موسیقی و مجوز های لازم و عوامل مختلف و متعدد دیگر که در نهایت می تواند یک موشن گرافیک خوب را ایجاد نماید.
برای ساخت یک موشن خوب همخوانی داشتن صحنه ها با متن نیز بسیار مهم است. شاید با خود بگویید این مورد به چه معناست؟ و چگونه متن را با صحنه ها تطابق دهیم؟ پس با ما همراه باشید…
یکی از مواردی که مصداق همخوانی صحنه های موشن گرافیک با متن موشن است مسئله صداگذاری است. بدین منظور در صداگذاری های خود در موشن دقت زیادی به خرج دهید. توجه کنید که، صحنه های موشن شما سریعتر از صدا های موشن نباشد. البته گرچه توجه به این نکته مهم است اما، نباید در نهایت بیش از ۱۵ ثانیه بر روی یک صحنه از موشن مکث کنید. زیرا، این مکث در این مدت زمان برای مخاطبان موشن بسیار خسته کننده است. برای حل این مشکل راهکار های متعددی وجود دارد از جمله این که؛
تنوع تصویری موشن گرافیک را بالا ببرید. بالا بودن تنوع تصویری در موشن های گرافیکی سبب خواهد شد که هماهنگی صداگذاری با متن بسیار حرفه ایی تر رخ دهد و از مکث های طولانی مدت جلوگیری شود.

یادتان باشد که؛

• برای انجام این کار به تیم حرفه ای نیاز دارید تا بتوانید طول صداگذاری ها را به خوبی تنظیم کند.
• برای این که موشن گرافیک شما حرفه ایی باشد باید هر خط موشن گرافیک یک تصویر داشته باشد.
تیم انیم استار تیمی حرفه ای در ساخت موشن گرافیک است که با متخصصینی که در این امر دارد به بهترین شکل ممکن صحنه های موشن گرافیک را با متن موشن همخوان می نماید تا در نهایت کاری حرفه ای را برای شما ایجاد کند. برای آشنایی بهتر با تیم انیم استار می توانید نمونه کار ها را در سایت ما مشاهده نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *