هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار Blender

هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار Blender

هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی همواره یکی از دغدغه های مهم برای افرادی بوده است که قصد دارند در این حوزه فعالیت کنند. بسیاری از افراد در خرید نرم افزار های ساخت انیمیشن های سه بعدی احتیاط می کنند و تلاش می کنند تا نرم افزاری را استفاده کنند که؛
• هم  کیفیت کار را عالی نماید.
• هم کاربردی باشد و استفاده از برای آن ها راحت باشد.
• هم قیمت مناسبی داشته باشد یا به بیان دیگر هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی را بتوانند با یک نرم افزاری با قیمت مناسب کاهش دهند.

نرم افزار رایگان Blender و کاهش هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی

امروزه برای ساخت انیمیشن های سه بعدی نرم افزار های مختلفی در سطح جهان وجود دارد که قیمت آن ها بسیار بالا است. قیمت بالای چنین نرم افزار های سبب شده است که در نهایت هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی بسیار بالا رود و این مسئله برای کاربرانی که علاقه دارند از نرم افزار های مناسب  استفاده کنند مشکل ایجاد کرده است.
تنها نرم افزار کد باز در دنیا که به صورت رایگان ارائه می شود و می تواند به کاربران کمک کند تا انیمیشن های سه بعدی مناسب بسازند نرم افزار Blender است. در ابتدا این برنامه نرم افزاری برای لینوکس ساخته شده بود اما، به مرور زمان نسخه ویندوز آن هم رونمایی شد و به لطف نرم افزار Blender امروزه می توان  انیمیشن های سه بعدی خوبی را ساخت و هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی را کاهش داد. ویژگی نرم افزار Blender تنها در رایگان بودن آن نیست بلکه این نرم افزار حجم بسیار کمی دارد. نرم افزار های دیگری که در ساخت انیمیشن های سه بعدی استفاده می شوند حجم های بالایی دارند به طوری که بسیاری از سیستم های ضعیف قادر به اجرای آن ها نیستند اما، Blender علاوه بر اینکه با رایگان ارائه شدنش هزینه ساخت انیمیشن های سه بعدی را کاهش می دهد می تواند بر روی ضعیف ترین سیستم ها هم استفاده شود.
Blender نرم افزاری تمام عیار برای افرادی است که قصد دارند هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی را کاهش دهند…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *