هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار های مختلف

هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار های مختلف

یکی از موارد مهم در ساخت انیمیشن سه بعدی  توجه به هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی است. در ساخت انیمیشن سه بعدی معمولا از نرم افزار های مختلفی استفاده می شود. یکی از این نرم افزار ها، نرم افزار Maya نام دارد. مایا یکی از بهترین نرم افزار هایی است که می تواند در ساخت انیمیشن سه بعدی استفاده شود البته نرم افزار های دیگری نیز برای ساخت انیمیشن سه بعدی وجود دارد که می توانند بر هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی تاثیر گذار باشند.

با مایا آشنا شوید…

مایا برای مدل سازی و جلوه های حرکت در فضای سه بعدی به کار می رود. از جالب ترین ویژگی های مایا این است که، با کمک مایا می توان از قوانین فیزیک طبیعی برای کنترل کردن رفتار اجسام مجازی در انیمیشن های رایانه ایی استفاده کرد. این نرم افزار بسیار پیشرفته است به طوری که، انیمیشن هایی که با کمک مایا ساخته می شوند می توانند حالتی واقعی تری داشته باشند و بسیار طبیعی تر جلوه می کنند. بنابر این زمانی که از نرم افزار مایا در ساخت انیمیشن های سه بعدی استفاده شود به طور قطع هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی بیشتر خواهد بود اما، این نرم افزار آن چنان کار با کیفیتی را ارائه می دهد که بیشتر افرادی که سفارش ساخت انیمشن سه بعدی را با این نرم افزار می پزیرند متوجه کیفیت بالای کار می شوند و به همین علت از بُعد هزینه کردن مشکلی ندارند.

هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی در مقابل قابلیت های بی شمار آن

قبل از این که مایا به سرزمین جادویی انیمیشن پا بگذارد بخشیدن جلوه های واقعی به عناصر به کار رفته در انیمیشن سخت بود. مایا با حضور خود گرچه بر هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی تاثیر گذاشت اما، با کمک آن دیگر نشان دادن وزش باد یا چرخش گرد و غبار های انیمیشنی و همچنین نشان دادن نیروی جاذبه سخت و دشوار نبود. نرم افزار مایا این قابلیت را دارد که حالت های مختلف احساسی را در چهره کاراکتر ها به تصویر بکشد. مایا یک نرم افزار همه چیز تمام است که می تواند در برابر هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی کیفیت خارق العاده ایی را به مشتری تحویل دهد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *