نکته های مهم در فرایند طراحی در ساخت انیمیشن

انیمیشن و زیبایی هایی که از طریق این علم حاصل می شود بسیار گسترده است. امروزه انیمیشن طیف وسیعی از طرفداران را در تمام رده های سنی دارد. شاید در گذشته زمانی که این واژه بیان می شد، ذهن بیشتر انسان ها به سمت دنیای کودکان معطوف می شد اما، در شرایط حاضر یک فرد در رده های سنی میانسال و پیر نیز به علم پویانمایی توجه خاصی می کند. زمان که انیمیشن زیبایی پخش می شود شما می توانید تمام رده های سنی را مشاهده کنید که توجه شان به آن جلب شده است. بنابر این می توانیم بگوییم که برای ساخت هر چه بهتر انیمیشن باید تلاش بسیاری کرد زیرا بازار هدف آن تنها یک بخش از بازار نیست بلکه تمامی بخش های بازار می باشد.

 

برای بهتر شدن انیمیشن خود؛

  • زیبا طراحی کنید. تلاش کنید در هر طراحی ایده ایی منحصر به فرد را دنبال نمایید.
  • اگر طراحی شما، به هر دلیلی خوب از کار درنیامد، مجدد طراحی کنید و از طراحی های چند باره خود هراس نداشته باشید. شما باید با طراحی خود بتوانید مفهوم مد نظرتان را به مخاطبتان منتقل کنید.
  • از زوایا الهام بگیرید، برخی از طراحان تلاش خود را بر قرینه سازی متمرکز می کنند. گرچه قرینه سازی بسیار مهم است اما، تاثیر زوایا را در بهتر شدن کارتان نادیده نگیرید.
  • اگر می خواهید در ساخت انیمیشن موفق باشید، شخصیتی که طراحی می کنید را حس کنید. به عنوان نمونه؛ اگر شخصیت ساختگی شما عمل پریدن را انجام می دهد زمانی شما می توانید بهترین طراحی را از چنین شخصیتی داشته باشید که عمل او را حس کرده باشید. منظور ما این است که با شخصیت ها ارتباط قوی بگیرید تا نتیجه کارتان عالی شود.
  • در طراحی انیمیشن به طور معمول برخی از نقاط بدن با سطح ارتباط برقرار می کند، به این نقاط دقت کافی نمایید. زیرا طراحی خوب این نقاط در زیبایی طرح شما اثرگذار است.

با توجه به نکته هایی که بیان کردیم، می توانید یک طرح خاص و زیبا را در انیمیشن ایجاد کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *