چرا فیلم نامه در پروژه های موشن گرافیک مهم است؟

چرا فیلم نامه در پروژه های موشن گرافیک مهم است؟

موشن گرافیک بهترین روش برای نشان دادن ویژگی های یک کسب و کار است. هر موشن گرافیک از موارد مختلفی شکل گرفته است که در کنار هم چیده می شوند. به عنوان نمونه: تهیه یک محتوای خوب، طراحی مناسب و ایده آل شخصیت ها، به کار بردن رنگ های مناسب در موشن که با محتوای کسب و کار در موشن همخوانی داشته باشند می تواند از جمله موارد مهم در این زمینه باشد. البته در کنار تمام موارد توجه به فیلم نامه در موشن گرافیک می تواند از مهم ترین موارد در طراحی موشن گرافیک قلمداد شود.

خلاقیت و برنامه ریزی…

فیلم نامه خوب با خلاقیت شکل می گیرد. اما به غیر از خلاقیت باید به موارد دیگری هم توجه کنیم به عنوان نمونه؛ برای نگارش فیلم نامه یکی زا موارد مهم برنامه ریزی کردن است زیرا، باید بتوان داستانی خوب را ساخته و پرداخته کرد. در واقع با نگارش برنامه ریزی شده به انیماتور یا طراح موشن گرافیک این امکان را می دهیم که، خلاقیتشان را با متن نگارش شده در هم آمیزند.

گرفتن بازخورد قبل از نهایی شدن کار

البته نگارش فیلم نامه ویژگی های دیگری هم دارد از جمله این که، هنگامی که متن نگارش می شود این امکان فراهم می شود تا، قبل از این که کار به مرحله نهایی برسد بتوان، بازخورد های لازم را گرفت و در نهایت با کمک بازخورد همکاران طراح و انیماتور ها در موشن گرافیک می توانید تا حدودی از بازخورد های مخاطبین نیز آگاه شوید.
البته یادتان باشد در موشن گرافیک همفکری و کار تیمی حرف اول و آخر را می زند. به همین علت در نگارش فیلم نامه مناسب برای موشن گرافیک می توان پس از نگارش؛ فیلم نامه را به بقیه افراد تیم منتقل کرد تا آنان نیز نظر نهایی خود را نسبت به متن نگارش شده عرضه کنند.
شما می توانید با همفکری تیم تخصص انیم استار، موشن گرافیکی خوب را طراحی نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *