فیلم نامه در موشن گرافیک چگونه شکل می گیرد؟

فیلم نامه در موشن گرافیک چگونه شکل می گیرد؟

شاید وقتی از فیلم نامه نام می بریم شما را به یاد فیلم های سینمایی بیاندازیم اما، واقعیت این است که فیلم نامه فقط برای فیلم های سینمایی نیست و می تواند در موشن گرافیک  یا انیمیشن هم به کار رود.
ساخت یک موشن گرافیک خوب از چندین مرحله تشکیل شده است. در خیل عظیم این مراحل، توجه به فیلم نامه بسیار مهم است. اما، قبل از فیلم نامه نویسی باید ایده ایی را در ذهن پروراند.

یک ایده خوب چگونه ایده ایی هست؟

یگ ایده مطلوب ایده ایی است که خلاقانه باشد. البته این گمان را نکنید که وقتی می گوییم خلاقانه باشد حتما باید پیچیده باشد بلکه خلاقانه بودن مترادف با پیچیدگی نیست! ایده خلاق می تواند ساده باشد. در واقع ایده زمانی خلاق محسوب می شود که بتواند بهترین تاثیر گذاری را بر مخاطب خود داشته باشد. از مهم ترین خصیصه های یک ایده خوب این است که با زمان پیش رود البته ما نمی گوییم استفاده از فیلم نامه های مرتبط با موضوعات زمان گذشته یا آینده بد است! اما واقعیت این است که اگر در زمان حال باشد مخاطب همزاد پنداری بهتری را برقرار می کند و در نهایت تاثیر گذاری کار بسیار بالاتر است.
از موارد دیگر در فیلم نامه نویسی  توجه به زمان بندی کار است. یادتان باشد که، زمان بندی در موشن گرافیک بسیار مهم است. ویدیو های موشن  زمان کوتاهی دارند و شما مانند یک فیلم سینمایی زمان بلندی را در اختیار ندارید. بنابر این تمام تلاشتان باید بر مبنای همین زمان کوتاه صورت گیرد تا در نهایت بتوانید بهترین تاثیر گذاری را بر مخاطب خود داشته باشید. بنابر این فیلم نامه ایی را بسازید که بتواند در زمان کوتاه حق مطلب را ادا کند. انجام این کار سخت نیست به شرطی که از تیم های حرفه ایی در این کار کمک بگیرید.
سایت انیم استار سایتی فعال و تخصصی در زمینه ساخت موشن های گرافیکی و انیمیشن های تبلیغاتی  است. مطمئن باشید شما می توانید با همفکری تیم حرفه ایی انیم استار بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *