ساخت موشن گرافیک با ایلاستریتور، یک حرفه ایی تمام و کمال…

ساخت موشن گرافیک با ایلاستریتور، یک حرفه ایی تمام و کمال…

ساخت موشن گرافیک پیش نیاز های متعددی دارد. یکی از پیش نیاز های ساخت موشن گرافیک داشتن خلاقیت است. در واقع داشتن خلاقیت بسیار مهم است زیرا، داشتن دیدی خلاق سبب می شود فردی که می خواهد موشن گرافیک را بسازد، چیز هایی را ببیند که دیگران نمی بینند، یا بازخورد هایی را دریافت کنند که به ذهن دیگران خطور نمی کند. پس خلاقیت می تواند عاملی ضروری باشد. به غیر از خلاقیت می توان به عامل دیگری نیز در ساخت موشن گرافیک اشاره کرد و آن آشنایی با نرم افزار های مختلفی است که در ساخت موشن نقش ایفا می کنند.

 

آشنایی با نرم افزار ایلاستریتور…

در مطلب های گذشته ما چند نرم افزار را برای ساخت موشن گرافیک به شما معرفی کردیم. یکی از این نرم افزار ها، نرم افزار فتوشاپ بود. نرم افزار فتوشاپ برای تصاویری خوب و کارآمد است که بر پایه پیکسل باشند. اما، تکلیف تصاویر وکتوری چیست؟ اگر تصویری بر این پایه طرح ریزی شده باشد کدام نرم افزار می تواند یک موشن خوب را ایجاد کند؟ در اینجاست که ایلاستریتور وارد عمل می شود…

ایلاستریتور یکی از نرم افزار های کاربردی و عالی برای ساخت موشن های گرافیکی است. این نرم افزار، نرم افزاری تمام عیار است که حرفی در دنیای موشن ها برای گفتن دارد… در واقع اگر از این نرم افزار استفاده می کنید باید به شما تبریک بگوییم؛ به دنیای حرفه ایی ها خوش آمدید!

ایلاستریتور نرم افزاری است که با یک جعبه ابزار کامل به استقبال شما می آید. ابزار هایی که در این نرم افزار گنجانده شده اند می توانند یک موشن حرفه ایی را ایجاد و به شما تحویل دهند. یک طراح موشن نیاز دارد که برای رسم وکتور از نرم افزاری استفاده کند که بتواند خروجی خوبی به او دهد. ایلاستریتور این قابلیت را دارد که با ابزار های قدرتمندی که با خود همراه ساخته است کاری حرفه ایی و عالی را برای تصاویر وکتوری به مشتریان خود عرضه کند.

همه نرم افزار هایی که در ساخت موشن گرافیک به شما معرفی می کنیم عالی و خوب هستند. بسته به این که پروژه ایی که شما قصد انجام آن را دارید چیست؟ و چه پایه ایی دارد می توانید از هر کدام از این نرم افزار ها استفاده بهینه نمایید.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *