ساخت موشن گرافیک ارزان و بایدها و نبایدهای آن

ساخت موشن گرافیک ارزان و بایدها و نبایدهای آن

امروز قصد صحبت در مورد ساخت موشن گرافیک ارزان و بایدها و نبایدهای آن در راه اندازی یک کسب و کار را داریم، پس با ما همراه باشید.

در شرایط حاضر استفاده از تیزرهای گرافیکی و موشن گرافیک در کاربردهای مختلفی همچون تبلیغات، آموزش، بیان آموزه های اخلاقی، مذهب، سیاست و …. افزایش زیادی پیدا کرده است.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای ساخت این نوع موشن گرافیک ها، تعداد بسیاری از افراد اقدام به ساخت موشن گرافیک با کیفیت ها و قیمت های مختلف می نمایند.

به همین دلیل بازه قیمت برای ساخت موشن گرافیک بسیار گسترده و متغیر است.

هزینه ساخت موشن گرافیک به فاکتور های مختلفی مانند سناریو یا فیلم نامه موشن گرافیک، تصویر سازی، صدا گذاری، سبک انیمیت و نریشن وابسته است. هر کدام از این عوامل به صورت جداگانه بر روی قیمت ساخت موشن گرافیک تأثیر می گذارد.

اما توجه داشته باشید که در زمان سفارش یک موشن گرافیک تنها توجه به قیمت آن منطقی نیست.

بسیاری از سایت ها خدمات ساخت موشن گرافیک ارزان را ارئه می دهند. اما حقیقت امر این است که سازنده های موشن گرافیک آن ها از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند.

بسیاری از سایت ها نیز هستند که قیمت های هنگفتی را برای ساخت موشن گرافیک در نظر می گیرند اما در واقع کار آن ها از کیفیت لازم برخوردار نیست.

بنابراین در زمان سفارش ساخت موشن گرافیک ارزان، حتما به کیفیت آن نیز توجه لازم را داشته باشید و نمونه کارهای مجموعه ارائه دهنده آن را بررسی نمایید.

یک موشن گرافیک با کیفیت، موشن گرافیکی است که دارای سناریو مناسب و مرتبط با موضوع باشد، بیان سناریو در آن توسط گوینده ای خلاق انجام گرفته باشد، جلوه های صوتی و تصویری مناسبی در آن استفاده شده باشد و به طور خلاصه در مخاطب بیشترین تأثیر را ایجاد نماید.

اگر به دنبال ساخت موشن گرافیک ارزان ولی با کیفیت هستید، کار خود را به متخصصان موشن گرافیک انیم استار بسپارید!

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *