توجه به نظارت و مت پینتینگ در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

توجه به نظارت و مت پینتینگ در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی می تواند ابعاد گوناگونی را در بر گیرد. ما در سایت انیم استار مطاب متعددی را در زمینه سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی با شما به اشتراک گذاشتیم. ساخت یک انیمیشن سه بعدی شامل مراحل متعددی است. به عنوان نمونه؛ اگر بخواهیم کلی تر به این موضوع بنگریم ساخت انیمیشن های سه بعدی شامل سه مرحله پیش تولید ، تولید و پس تولید است. هر کدام از این مراحل شامل زیر بخش های متعدد دیگری هم هست که باید بتوانید با در نظر گرفتن هر کدام از این مراحل و توجه به ریز کاری های آن اقدام به سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی نمایید.

به چه مواردی در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی توجه کنیم؟

یکی از بخش های مهم در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی توجه به  نظارت های کارگردان فنی کار است. کارگردان فنی همان طور که از نام آن مشخص است وظیفه دارد که مشکل های فنی را در زمان تولید در هر مرحله شناسایی و رفع نماید. اگر نظارت کارگردان فنی نباشد بدون شک کار خوب و فاخری نخواهیم داشت بنابر این بهتر است که با انجام نظارت های فنی کاری به مراتب فاخرتر را ارائه کرد. اگر قصد دارید که اقدام به سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی نمایید حتما درخواست کنید که کارگردان فنی بر کل پروژه نظارت داشته باشد.

یکی دیگر از مباحث مهم در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی توجه به مت پینتینگ است. بدون شک در هر انیمیشن سه بعدی ای که مشاهد می کنید صحنه هایی به عنوان صحنه زمینه ایی انیمیشن وجود دارد به عنوان نمونه آسمان و افق، نماهای روستایی یا جنگل می توانند نمونه ایی از صحنه های زمینه ای باشند. هنرمندان مت پینتینگ این صحنه های زمینه ای را نقاشی می کنند و برای این منظور از پالت رنگی هم بهره می برنند تا بتوانند فضای انیمیشن را جذاب تر نمایند. توجه به این بخش در سفارش ساخت انیمیشن های سه بعدی می تواند  تاثیر بالایی بر جذب مخاطبان داشته باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *