توجه به پیش تولید در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

توجه به پیش تولید در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی سه مرحله کلی وجود دارد. پیش تولید، تولید و پس تولید. در سایت انیم استار ما توضیح مختصری را در ارتباط با تولید با شما به اشتراک گذاشتیم. شما می توانید این مطالب را در آرشیو مطالب سایت مشاهده نمایید.
در این مطلب به بررسی نکته هایی می پردازیم که قبل از ورود به مرحله تولید در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی باید به آن توجه کافی شود.

اهمیت کار طراحان در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی یکی از نیرو هایی که فعالیت هایش به دقت مورد بررسی سفارش دهندگان قرار می گیرد، طراحان کار هستند. طراحان باید بر طراحی تک تک شخصیت ها، تصویر ها و محیط فعالیت ها توجه کافی نمایند. حتی رنگ هایی که قرار است در طراحی استفاده شوند توسط طراحان به دقت بررسی می شوند. در واقع فعالیت طراحان یکی از فعالیت های کلیدی در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی محسوب می شود. سفارش دهندگان در طی جلسه های متعددی که با طراحان برگزار می کنند نظرها و ایده های خود را به طراحان منتقل می کنند و طراحان پس از بررسی در صورت لزوم تغییر هایی را مطابق با نظر سفارش دهندگان به کار اضافه یا حذف می نمایند.

پیش تولید به مثابه پیش نیاز

قبل از این که در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی وارد مرحله تولید شویم. هنرمندان طراح با در نظر گرفتن فیلمنامه تدوین شده و همچنین استوری برد هایی که تهیه شده است تلاش می کنند انیمیشن را به شکل سه بعدی بسازند و یک پیش تولید داشته باشند. پیش تولید را می توان مانند دروس پس نیاز دانشگاهی دانست. پیش تولید سبب می شود ورود به مرحله تولید به شکل روان تری اتفاق افتد. در این مرحله اگر پیش تولید خوبی را در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی داشته باشید و از پس مدلسازی به صورت حرفه ایی برآیید می توان به جرات گفت که خروجی پیش تولید می تواند به سادگی هر چه تمام تر شما را به سمت انیمیت کردن سوق دهد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *