تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به شات ها

تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به شات ها

همان طور که در سایت انیم استار به آن اشاره کرده ایم تعرفه طراحی موشن گرافیک می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گیرد. امروز قصد داریم به اهمیت شات یا صحنه ها در تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک بپردازیم.

شات ها را یادداشت کنید تا بتوانیدحرفه ای تر تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین کنید…

یکی از کارهایی که کمک می کند تا سازندگان موشن گرافیک بهتر بتوانند تعرفه طراحی موشن گرافیک را تعیین کنند استفاده از یادداشت برداری از شات ها یا صحنه های کار است. به این کار داستان بندی نیز گفته می شود. داستان بندی  می تواند به طراحان موشن گرافیک کمک کند تا آن ها نتیجه کار خود را به صورت مرحله به مرحله بررسی کنند و در صورت نیاز مشکل هایی که وجود دارد را رفع نمایند.
اما به غیر از داستان بندی که می تواند بر تعیین تعرفه موشن گرافیک اثر گذار باشد باید بگوییم که یک موشن خوب وقتی خلق می شود که داستان بندی را وارد مرحله عملی طراحی کنیم!
شما در ابتدا طرح دیداری کار را تعیین می کنید اما، یادتان باشد به همان اندازه که برای چنین طرحی وقت می گذارید رنگ و سبک کار نیز به شدت مهم است. تعیین سبک و رنگ نیز می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار است. سبک هایی که قصد استفاده از آن ها را دارید یا رنگ هایی که به کار می برید همه و همه باید بتوانند از طرح واره یا نقاشی های شما به داستان هایی با طرح های حقیقی تبدیل شوند. اگر شما انتخاب ساده ایی داشته باشید نمی توانید بر مخاطبان خود تاثیر چندانی داشته باشید و تعرفه طراحی موشن گرافیک نیز به همان نسبت کاهش پیدا می کند اما، اگر طرح شما دارای جذابیت ها و پیچیدگی های منحصر به فرد باشد آن زمان است که می توان به جذب بیشتر مخاطبان امیدوار بود و تعرفه طراحی موشن گرافیک را به شکل معقول تری پایه ریزی کرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *