تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به متن متحرک یا…

تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به متن متحرک یا…

در تعرفه طراحی موشن گرافیک  به عوامل متعددی باید توجه کرد. در واقع همان طور که یک موشن گرافیک خوب از بخش های مختلفی تشکیل شده است بدون شک برای مشخص کردن تعرفه طراحی موشن گرافیک نیز باید به موارد متعدد توجه کرد تا بتوان تعرفه طراحی موشن گرافیک  را به شکل معقول و مناسبی به مشتریان ارائه داد. طراحی موشن گرافیک می تواند در قالب ها و شکل های مختلفی صورت گیرد. هر کدام از قالب هایی که در طراحی موشن گرافیک مورد استفاده قرار می گیرد تعرفه طراحی موشن گرافیک را تحت تاثیر قرار می دهند. به همین دلیل برای تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک بهتر است از قبل با قالب های مورد استفاده در ساخت موشن بیشتر آشنا شوید.

بهره بردن از متن متحرک…

برخی از موشن گرافیک ها تنها از متن های متحرک  بهره می برند. این موشن ها از صداگذاری بی بهره هستند اما، داستان هایی که در آن ها روایت می شود می توانند در صورتی که از داستان پردازی خوبی بهره مند شده باشند بر روی مخاطبان خود تاثیر کافی را بگذارند. در تعرفه طراحی موشن گرافیک می توان قیمت پایین تری را برای این نوع از موشن ها در نظر گرفت. بعلاوه این نوع از موشن ها منجر به تمرکز بیشتر مخاطبان شما نیز می شوند.

پخش صوتی و اهمیت آن در تعرفه طراحی موشن گرافیک

برخی از موشن گرافیک ها به گونه ایی طراحی می شوند که از پخش صوتی بهره مند هستند. پخش صوتی سبب می شود که مخاطبان موشن گرافیک بهتر بتوانند مفهوم پیامی را که قرار است از طریق موشن گرافیک به آن ها منتقل شود را درک کنند. به همین دلیل معمولا تعرفه طراحی موشن گرافیک در این حالت از حالت قبلی بالاتر است.

طرح تلفیق صوت و متن متحرک

استفاده از این طرح سبب می شود انتقال پیام موشن آسان تر رخ دهد زیرا از هر دو مزیت صوت و متن متحرک استفاده می شود و جذابیت خاصی در موشن گرافیک  برای مخاطبان فراهم می شود. این طرح می تواند بالاترین تعرفه طراحی موشن گرافیک را برای سفارش دهندگان ایجاد نماید.

این که شما از کدام حالت موشن گرافیک استفاده نمایید بستگی به این دارد که در چه موقعیتی قصد ارائه موشن گرافیک را دارید. این موقعیت ها متفاوت هستند و در مطالب آینده در سایت انیم استار بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *